Facebook data

1
Filmpremiär + Filmfestival-Spain
#73761 Filmpremiär + Filmfestival-Spain 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

marie_froslin
graphgraph

Hola! Såg tråden om någon eventuell filmpremiär på 6/5/4 ikväll i samband med Surfak-festen. Var på en nice filmpremiär här i San Seb häromdagen. "Walking on water" (www.walkingonwater.com/films/)
Riktigt soft kväll med självaste Bryan Jennings där för att promota rullen, snacka, dricka bärs och dela ut gratisex. Lottades även ut en schysst Peter Daniels-bräda men tyvärr fyllde jag inte år.

Väldigt religöst budskap och själv är jag inte religöst aktiv, me konceptet var bra och filmen mkt fin.
Kan även rekommendera "Surf Film Festival" i Santander här i Spanien, 11-15nov för er som har planer på att vara around. Speciellt till mina surfsisters eftersom bl.a den femenina filmen Dear&Yonder kommer ha premiär

Have a swell day,
Marie

Logga in för att svara
#73791 Svar: Filmpremiär + Filmfestival-Spain 15 år, 6 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

marie_froslin skrev:

dricka bärs och dela ut gratisex.

Have a swell day,
Marie

tur att det var min ögon som lurade mej...

Logga in för att svara
#73921 Svar: Filmpremiär + Filmfestival-Spain 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

marie_froslin
graphgraph

hehehehe, hade vart nått du!

Logga in för att svara
#73946 Svar: Filmpremiär + Filmfestival-Spain 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

marie_froslin skrev:
hehehehe, hade vart nått du!

jaså... !

Logga in för att svara
#73957 Svar: Filmpremiär + Filmfestival-Spain 15 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

haha vafan anders xD:laugh:

Logga in för att svara
#74339 Svar: Filmpremiär + Filmfestival-Spain 15 år, 6 månader sen Stoke: 1

Sandra
graphgraph

Marie.. nu börjar d här gå för långt

Logga in för att svara
#74354 Svar: Filmpremiär + Filmfestival-Spain 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

marie_froslin skrev:
Hola! Såg tråden om någon eventuell filmpremiär på 6/5/4 ikväll i samband med Surfak-festen. Var på en nice filmpremiär här i San Seb häromdagen. "Walking on water" (www.walkingonwater.com/films/)
Riktigt soft kväll med självaste Bryan Jennings där för att promota rullen, snacka, dricka bärs och dela ut gratisex. Lottades även ut en schysst Peter Daniels-bräda men tyvärr fyllde jag inte år.

Väldigt religöst budskap och själv är jag inte religöst aktiv, me konceptet var bra och filmen mkt fin.
Kan även rekommendera "Surf Film Festival" i Santander här i Spanien, 11-15nov för er som har planer på att vara around. Speciellt till mina surfsisters eftersom bl.a den femenina filmen Dear&Yonder kommer ha premiär

Have a swell day,
Marie

Nämen titta där dök ju denna surfare upp igen på forumet han som jag gjorde reklam för förut. Film utan budskap kan ju vara bäst att se på annars kan det vara jobbigt att kunna stå emot det som förmedlas. Skönt att du Marie tyckte om surfet på filmen ändå fastän att du inte tillhör de som "Går på vattnet med Jesus".

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!