Facebook data

1
surfbrädor
#7400 surfbrädor 18 år, 3 månader sen  

Rikard

Hej. Skulle behöva köpa en eller två nya brädor inför nästa resa. Är det någon som har köpt brädor på "leverans". Varifrån är billigast, typ från kända märken i USA, eller från Frankrike eller något annat europeiskt land? Nord eller exempelvis brädorna i Varberg är inte aktuellt. mvh

Logga in för att svara
#7421 Svar: surfbrädor 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Custom epoxy (xtr) går bra att beställa från USA över nätet på www.epoxysurfboards.com De har flera kända märken som tex Lost, Surf prescriptions mfl. Annars kan ju Hollywood i götet ta in bland annat Lost polyesterbrädor från pukasfabriken i europa. Läste även i detta forum att några ska beställa Diverse brädor från Australien, du kanse kan haka på dem.

Logga in för att svara
#7469 Svar: surfbrädor 18 år, 3 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Vad för typ av bräda letar du efter?

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#7475 Svar: surfbrädor 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Även om du inte känner för en nordbräda så kanske du kan tänka dig få hjälp av oss på nord och tex köpa en PUKAS-bräda - grymma brädor! Vi har samma shapers och gör våra brädor på samma fabrik. Där görs även LOST, DHD och AL MERRICK. Är du ute efter en shape de har på lager så kan vi säkert få hem brädorna rätt fort. till ett sjysst pris. Customs tar självklart lite längre tid.

Gott mos!

Logga in för att svara
#7476 Svar: surfbrädor 18 år, 3 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Tjena Rikard

Det är jag som drog igång tråden ang Diversebrädorna. De har flera intressanta shaper och flera svenskar kör på dom redan. Bara bra utlåtanden.

kolla in
www.diversesurf.com.au/Monster.php

Vi är förnärvarande 2 personer som ska beställa. KOmmer du med så blir priset betydligt lägre då fraktenkostnaden i stort sätt är samma. Räkna med 5-6 t per bräda. Men då får du dom precis som du vill ha dom. Inga förbeställda brädor som kanske inte passar din storlek eller kunskap.

Lämna ett meddelande i min gästbok

Logga in för att svara
#7481 Svar: surfbrädor 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Alex, håll er borta från epoxyn nu bara. Jag och Åsa beställde såna sist och fick epoxy med vanligt skum i. Åsas bräda var lövtunnt glasad på sina ställen trots att vi beställde samma glasning. Körde en backside-session med den och sen var det fingeravtryck längs med hela railen. Epoxy är inte Diverse grej verkar det som. Poly har jag däremot bara varit kanonnöjd med!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!