För att liva upp stämningen härinne har JAG och GZaa skapat det här framträdandet.
Det är jag och hon som sjunger på spanska, sen är lite andra löst folk i BOS med..
Vi sjunger hellre än bra, men vi har SKOJ!
Trevligt, Trevligt Sverre. Att du försöker muntra upp mig, Men,,,, jag orka bah titta på dom lallande latinos, på ängen fylld av maskrosor i 50 sek innan jag klicka bort,,,,,Sorry
För att liva upp stämningen härinne har JAG och GZaa skapat det här framträdandet.
Det är jag och hon som sjunger på spanska, sen är lite andra löst folk i BOS med..
Vi sjunger hellre än bra, men vi har SKOJ!
HÄR GZaa!!! Här är vi, dansen ser bra ut, och sången med, även fast du var orolig att du ahde lite gäll röst..
ja det var dagar det..Hade precis släppt min nya platta som sålt guld i Peru så vi begav oss till Cuzco för en spelning...Marsvinen smakade utsökt och cuzqueñan flödade cocaten serverades med honung....
GZaa skrev: ja det var dagar det..Hade precis släppt min nya platta som sålt guld i Peru så vi begav oss till Cuzco för en spelning...Marsvinen smakade utsökt och cuzqueñan flödade cocaten serverades med honung....
dios mio!!
Ja och vi drack ayahuasca och älskade under månen på bergsluttningarna vid Maccho Picchu!!
Vilka tider...