Facebook data

1
Accom. in Sydney?
#7445 Accom. in Sydney? 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

mc_lind
graphgraph

G´day mates!
Just arrived to awsome Sydney and I´m planning to stay here until July. Have been granted with a exchange-scholarship at Uni of Sydney and as a coinsidence, some "nåjs" surfbeaches are situated just around the corner : ). At the moment I´m on the hunt for a place to stay! If you now someone with a room or a bed to spare and a rent to split, please let me know. Thankyou guys and have a good one /

Martin

mc_lind@hotmail.com
+61(0)410837210

Logga in för att svara
#7446 Svar: Accom. in Sydney? 18 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Tjena Martin! Jag ska hålla öron och ögon öppna för dig. Befinner mig i Manly. Surfmässigt är det oslagbart om du vill bo i Sydney och pallar att ta färjan till Circular Quay och sen vidare till Sydney Uni. Snabbfärjan tar bara en kvart. Lägg upp en annons i Surfmarknaden också under "Önskas hyra: Boende" så har du större chans att någon ser detta. Vi ses!

Logga in för att svara
#7448 Svar: Accom. in Sydney? 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

mc_lind
graphgraph

Snabbare svar får man nog leta efter ; ). Manly är ju faktiskt det som lockar mest och jag kommer att bo på Boardriders vid the Corso framöver. Schysst av dig att höra av dig! Har du lust att snacka lite surf över en öl nån dag så är det bara att plinga. ha det gött,

martin

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!