Facebook data

1
Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag?
#74451 Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: 3

palo
graphgraph

Hej alla surfbröder och systrar.
Är det möjligtvis någon som ska åka till malmö i helgen?
Jag behöver skjuts dit för jag ska hämta en bil. Alla tåg är slut.

Tacksam för hjälp

ciao

Logga in för att svara
#74456 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Vart vill du hoppa på?

Logga in för att svara
#74459 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Kolla med tradera o satsa på en sån där 1kronors biljett till Malmö.

Logga in för att svara
#74460 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Elin_nybörjaren skrev:
Kolla med tradera o satsa på en sån där 1kronors biljett till Malmö.

Men ÅH!

Läs Elin! Det var inte biljetterna som var slut, utan TÅGEN!!!

Logga in för att svara
#74462 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: 3

palo
graphgraph

palo skrev:

ciao[/quote]

- sålda.

Jag kan hoppa på vart som helst i stockholmstrakten. Men antar att du Elin som vanligt bara käftar och vill ha uppmärksamhet här på forumet.

Logga in för att svara
#74468 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Joyrider
graphgraph

palo skrev:
Hej alla surfbröder och systrar.
Är det möjligtvis någon som ska åka till malmö i helgen?

Tacksam för hjälp

ciao

Kolla detta
www.bokatag.se/templates/Booking.aspx?location1=Stockholm%20C&location2=Malm%C3%B6%20Syd/Sv%C3%A5gertorp&epslanguage=SV

nattåg för 800 spänn, lite för dyrt kanske..

eller www.veolia-transport.se

Logga in för att svara
#74483 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

palo skrev:
palo skrev:

ciao

- sålda.

Jag kan hoppa på vart som helst i stockholmstrakten. Men antar att du Elin som vanligt bara käftar och vill ha uppmärksamhet här på forumet. [/quote]

Näe:( det är ju jag som uppmärksammar dig. Jag ser att du behöver lite förtydligande efter din förvirring av mitt tips.
X2000 Stockholm - Malmö 2009-10-24 (Lördag) kl 18:21 står nu i 8kr på Tradera och det är 13 tim 53 min kvar innan budgivningen avslutas.
Finns även Veolia biljetter kvar att chansa på från 1kr o uppåt.

Logga in för att svara
#74495 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Elin_nybörjaren skrev:
palo skrev:
palo skrev:

ciao

- sålda.

Jag kan hoppa på vart som helst i stockholmstrakten. Men antar att du Elin som vanligt bara käftar och vill ha uppmärksamhet här på forumet.

Näe:( det är ju jag som uppmärksammar dig. Jag ser att du behöver lite förtydligande efter din förvirring av mitt tips.
X2000 Stockholm - Malmö 2009-10-24 (Lördag) kl 18:21 står nu i 8kr på Tradera och det är 13 tim 53 min kvar innan budgivningen avslutas.
Finns även Veolia biljetter kvar att chansa på från 1kr o uppåt.[/quote]

Det här är ett BRA ELIN INLÄGG!
Kan du inte hålla dig till att vara hjälpreda och springtjej till oss surfare!?
Då kommer du bli älskad!
Inga mer dumma frågor eller resonemang om surf in absurdum, utan du får helt enkelt plocka fram värdefull information vi surfare söker.
Dock INTE outa.
Så kommer du bli en i gänget!!

AM I RIGHT!!?

Logga in för att svara
#74502 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
palo skrev:
palo skrev:

ciao

- sålda.

Finns även Veolia biljetter kvar att chansa på från 1kr o uppåt.

Det här är ett BRA ELIN INLÄGG!
Kan du inte hålla dig till att vara hjälpreda och springtjej till oss surfare!?
Då kommer du bli älskad!
Inga mer dumma frågor eller resonemang om surf in absurdum, utan du får helt enkelt plocka fram värdefull information vi surfare söker.
Dock INTE outa.
Så kommer du bli en i gänget!!

AM I RIGHT!!?[/quote]

JAG KOMMER JU MED MINA FANTASTISKA TIPS HELA TIDEN!!! Så enligt din åsikt Sverre så borde jag för länge sedan redan vara med i gänget.

Problemet är bara att surfare här verkar tro att jag inte är seriös med mina tips. Jag vet att detta tvivel från dessa surfare har med rädsla o göra att de inte vill tro på något som de inte själva har hittat. Angående outning så skulle jag aldrig tala om något Svenskt surfställe jag skulle som scout hellre dela ut en karta o kompass o förklara vad det är som gör att berggrunden och sjöbottnen framkallar vågor. Alltså hur man från ett sjökkort kan lista ur vart det borde finnas vågor. Inte så svårt faktiskt bara lite geologi o vindkunskap.

NU HAR jag uppmärksammat att JFL UPPDATERAT WWW.MOLLEOPEN.SE så idag ska jag sätta upp flygbladet på min gamla gymnasiesskola samt i badhuset. Texten var mycket tydlig på hemsidan, Jonas du får MVG i tydlighet av mig.

Logga in för att svara
#74504 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ALLTSÅ!! Du ska inte tipsa om något som har med surf att göra i sig!!!
Bara praktiska ting som tågbiljetter o hitta billiga flygbilöjetter och sådant! SOM NÅGON BER DIG OM!!

Inte massa trams om äckliga drickskåsor som luktar skog och scoutkiss!

Logga in för att svara
#74506 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
ALLTSÅ!! Du ska inte tipsa om något som har med surf att göra i sig!!!
Bara praktiska ting som tågbiljetter o hitta billiga flygbilöjetter och sådant! SOM NÅGON BER DIG OM!!

Inte massa trams om äckliga drickskåsor som luktar skog och scoutkiss!

Jag gör det ingen annan kommer på att göra o då kan jag inte vänta på att någon ska be mig fixa det eftersom att de inte själva kan lista ut det att det finns en alternativ möjlighet än det som de tänker på.

Logga in för att svara
#74527 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Revisorn
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:

NU HAR jag uppmärksammat att JFL UPPDATERAT WWW.MOLLEOPEN.SE så idag ska jag sätta upp flygbladet på min gamla gymnasiesskola samt i badhuset. Texten var mycket tydlig på hemsidan, Jonas du får MVG i tydlighet av mig. [/quote]

Av ren nyfikenhet måste jag fråga: Hur gammal är du? Slutade du gymnasiet i våras?
Annars var det en lysande idé med just badhuset/gymnasiet! Måste finnas ett otroligt stort slumrande intresse för Mölle Open bland svenska folket. Satte sjäv upp runt babysim så att vi tryggar återväxten samt att MILFsen får något vettigt att göran är de bara drönar runt hela dagarna.

Logga in för att svara
#74530 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Revisorn skrev:
Elin_nybörjaren skrev:

NU HAR jag uppmärksammat att JFL UPPDATERAT WWW.MOLLEOPEN.SE så idag ska jag sätta upp flygbladet på min gamla gymnasiesskola samt i badhuset. Texten var mycket tydlig på hemsidan, Jonas du får MVG i tydlighet av mig.

Av ren nyfikenhet måste jag fråga: Hur gammal är du? Slutade du gymnasiet i våras?
Annars var det en lysande idé med just badhuset/gymnasiet! Måste finnas ett otroligt stort slumrande intresse för Mölle Open bland svenska folket. Satte sjäv upp runt babysim så att vi tryggar återväxten samt att MILFsen får något vettigt att göran är de bara drönar runt hela dagarna.[/quote]

Jaså så det måste du fråga.

Jag vet att det går en surfare på mitt gamla gymnasium o därför när han ser flygbladet så kan han berätta om sitt surfintresse o eventet för sina jämngamla kompisar. I Badhuset hänger ju simkunniga folk så därför kan det finnas chans för att en o annan surfare får syn på nyheten om Mölle Open. Jag har ännu inte gjort någon statisitisk undersökning i min stad om hur många som kan surfa Revisorn. Förresten vissa kanske bara vill vara surftävlingspublik ungefär som att de vill gå på SM i Rugby eller SM i dans eller SM i fotboll som brukar arrangeras i min stad. Ny information e aldrig fel Revisorn.

Logga in för att svara
#74534 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Revisorn
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Revisorn skrev:
Elin_nybörjaren skrev:

Annars var det en lysande idé med just badhuset/gymnasiet! Måste finnas ett otroligt stort slumrande intresse för Mölle Open bland svenska folket. Satte sjäv upp runt babysim så att vi tryggar återväxten samt att MILFsen får något vettigt att göran är de bara drönar runt hela dagarna.

Jaså så det måste du fråga.

Jag vet att det går en surfare på mitt gamla gymnasium o därför när han ser flygbladet så kan han berätta om sitt surfintresse o eventet för sina jämngamla kompisar. I Badhuset hänger ju simkunniga folk så därför kan det finnas chans för att en o annan surfare får syn på nyheten om Mölle Open. Jag har ännu inte gjort någon statisitisk undersökning i min stad om hur många som kan surfa Revisorn. Förresten vissa kanske bara vill vara surftävlingspublik ungefär som att de vill gå på SM i Rugby eller SM i dans eller SM i fotboll som brukar arrangeras i min stad. Ny information e aldrig fel Revisorn.[/quote]

Håller helt med dig. Jag såg en rulle om freaks och minigolf i Vinslöv. Har hänt att även jag spelat minigolf. Uppattar mig själv lite som ett freak. Dock brukar många s.k "freaks" klanka ner på min freakighet. Annonserar därför vitt och brett om en stundande gruppresa till Vinslöv för att visa mitt engagemang till "freakigheten". Kan av nuturliga skäl inte riktigt precisera när resan år av stapeln då vi freaks inte kan påverka när det går att helt "freaka ur". Tror dock att intresset kommer att bli stort bland vanligt folk då alla gillar att gå på cirkus när skäggiga damen uppträder. Inriktat affiseringen till Beckonberga, Furunäset, Ulleråker samt div lokala psykakuter.

Logga in för att svara
#74565 Svar: Skjuts malmö - sthlm, fredag eller lördag? 15 år, 6 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

Fattar inte om du ska Malmö - Sthlm (som rubriken säger) eller Sthlm - Malmö som du säger i posten. Whatever, kolla www.skjutsgruppen.nu där kanske du kan hitta någon som åker. Dit du nu ska

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!