sverre skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
palo skrev:
palo skrev:
Jag behöver skjuts dit för jag ska hämta en bil. Alla tåg är slut.
ciao
- sålda.
Jag kan hoppa på vart som helst i stockholmstrakten. Men antar att du Elin som vanligt bara käftar och vill ha uppmärksamhet här på forumet. 
Näe:( det är ju jag som uppmärksammar dig. Jag ser att du behöver lite förtydligande efter din förvirring av mitt tips.
X2000 Stockholm - Malmö 2009-10-24 (Lördag) kl 18:21 står nu i 8kr på Tradera och det är 13 tim 53 min kvar innan budgivningen avslutas.
Finns även Veolia biljetter kvar att chansa på från 1kr o uppåt.
Det här är ett BRA ELIN INLÄGG!
Kan du inte hålla dig till att vara hjälpreda och springtjej till oss surfare!?
Då kommer du bli älskad!
Inga mer dumma frågor eller resonemang om surf in absurdum, utan du får helt enkelt plocka fram värdefull information vi surfare söker.
Dock INTE outa.
Så kommer du bli en i gänget!!
AM I RIGHT!!?[/quote]
JAG KOMMER JU MED MINA FANTASTISKA TIPS HELA TIDEN!!! Så enligt din åsikt Sverre så borde jag för länge sedan redan vara med i gänget.
Problemet är bara att surfare här verkar tro att jag inte är seriös med mina tips. Jag vet att detta tvivel från dessa surfare har med rädsla o göra att de inte vill tro på något som de inte själva har hittat. Angående outning så skulle jag aldrig tala om något Svenskt surfställe jag skulle som scout hellre dela ut en karta o kompass o förklara vad det är som gör att berggrunden och sjöbottnen framkallar vågor. Alltså hur man från ett sjökkort kan lista ur vart det borde finnas vågor. Inte så svårt faktiskt bara lite geologi o vindkunskap.
NU HAR jag uppmärksammat att JFL UPPDATERAT WWW.MOLLEOPEN.SE så idag ska jag sätta upp flygbladet på min gamla gymnasiesskola samt i badhuset. Texten var mycket tydlig på hemsidan, Jonas du får MVG i tydlighet av mig.