Facebook data

1
Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda?
#74545 Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

feffe
graphgraph

Någon som har någon erfarenhet kring om vad det tar betalt för att ta med bräda?

Logga in för att svara
#74546 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja, jag tror att dom som jobbar där på det flygbolaget har erfarenhet av att veta vad det kan kosta kanske.. eller kanske inte erfarenhet, utan bara kunskap..?

jag gissar på 30 000 rupiersar!!!

Logga in för att svara
#74547 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Elin!!! Kan du googla fram samt ringa bolaget och ge info till feffe, MEN INTE HÄR, utan på hans profil.
tackar hej

Logga in för att svara
#74549 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Googlade lite snabbt, så nu vet jag hur det är med den saken. Ifall man skulle åka med dom någongång, muhehehehe

Logga in för att svara
#74550 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Sverre jag har nu svarat i Feffes gästbok svaret. Förstår att han inte hittade avgiften på en gång eftersom att det står mer info på en av flygplatssidorna.

Logga in för att svara
#74580 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

Jonathann
graphgraph

Jag flög med dom från Denpasar till Sumbawa i juli och betalade per kg(minns inte hur mkt) men blev runt 100-200kr enkel väg för mig med en vanlig shortboard i singelbag... lycka till.

Logga in för att svara
#74583 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Flög med Garuda Mellan denpasar och perth.

Hade med mig 1 bräda dit och 2 brädor hemme i en dubbelboardbag.

Surfbrädor var gratis sa de så jag behövde inte betala en spänn. Kan dock vara så att de bara är på internationella flygningar.

Over yieeew!

Logga in för att svara
#74590 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jonathann skrev:
Jag flög med dom från Denpasar till Sumbawa i juli och betalade per kg(minns inte hur mkt) men blev runt 100-200kr enkel väg för mig med en vanlig shortboard i singelbag... lycka till.

Stämmer enligt den källan jag kollade. Som jag skrev tidigare i Feffes gästbok så kostar det per kg 5-6USD nu vet alla ni andra det med. Men som sagt för att få reda på allt kolla in Feffes gästbok.

Logga in för att svara
#74595 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Flög med dem för 3 år sedan och betalade då inget. Har aldrig betalat när jag flygit med dem men som sagt för 3 år sen senast så det kanske är gammal info...
Gillar flygbolaget annars! Ett av de bättre!

Logga in för att svara
#74639 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: 8

kapten
graphgraph

Har aldrig behöve betala tidigare, men var i Juni tvungen att betala 75 Singapore dollar för flyg Singapore-Denpasar. Men när jag flög där ifrån behövde jag inte betala något. Tror Garuda är som Indo i allmänhet, lite hit o dit, dom försöker sno åt sig lite pengar här o där om dom har chansen.

Logga in för att svara
#74648 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Har också flugit med dom förr sträckan Amsterdam - Bali. Det var helt ok MEN krånglade när KLM:s lilla sketna matarplan skulle ha hutlöst betalt för sträckan Köpenhamn - Amsterdam. Detta var ett flertal år sen kommer inte ihåg varken summan eller året. Tror det var den magiska summa 100 usd. Helt sjukt..

Logga in för att svara
#74669 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: 1

Groppfeldt
graphgraph

Flög mellan Denpasar och Bankok T/R betalade inget what so ever för 2st brädor.

Logga in för att svara
#74775 Svar: Garuda Indonesia -Airline & Surfbräda? 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Inget betalat för tripellbag inrikes ett flertalgånger.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!