tyckte ett tag att Sverre var lite mycke men fy fan Elin.... Tack för att du faktiskt skriver saker, det får Sverre att se ut som ett skavsår jämfört med böldpest...
Båda är ordvrängare av rang, och jag ser Elin som en ung version av Sverre. Innan han upptäckte surfningsgiftet.
Det Elin behöver är en surfkurs. Kan ingen (Akademien, Lapoint, Nordic Surfing) förbarma sig?
Det Sverre behöver är ett ligg.
perry skrev: Båda är ordvrängare av rang, och jag ser Elin som en ung version av Sverre. Innan han upptäckte surfningsgiftet.
Det Elin behöver är en surfkurs. Kan ingen (Akademien, Lapoint, Nordic Surfing) förbarma sig?
perry skrev: Det Elin behöver är en surfkurs. Kan ingen (Akademien, Lapoint, Nordic Surfing) förbarma sig?
Vi kan göra så här att från med ikväll så utlyser jag en tävling till ovan nämnda surfskolor. Alla dessa får komma med det bästa erbjudandet till mig så kan jag utvärdera vilket som jag tycker har bäst tydlighet, innehåll i o med surfing samt resekostnad. Den som vinner får äran att bjuda mig på surfkurs samt en som kan prata gott om er verksamhet. Är det en deal?
perry skrev: Båda är ordvrängare av rang, och jag ser Elin som en ung version av Sverre. Innan han upptäckte surfningsgiftet.
ErikG skrev: perry skrev: Båda är ordvrängare av rang, och jag ser Elin som en ung version av Sverre. Innan han upptäckte surfningsgiftet.
Elin behöver medicin.. Medecin,,,,,,,Bah, din ,,,,,,fjopp. Medecin duger inte,,,,
En, rejäl 12års behandling på ett "sanatorium" av den gamla skolan typ 50-60 tal,,Och därmed basta,,,
sverre skrev: Elin_nybörjaren skrev: perry skrev: Det Elin behöver är en surfkurs. Kan ingen (Akademien, Lapoint, Nordic Surfing) förbarma sig?
Vi kan göra så här att från med ikväll så utlyser jag en tävling till ovan nämnda surfskolor. Alla dessa får komma med det bästa erbjudandet till mig så kan jag utvärdera vilket som jag tycker har bäst tydlighet, innehåll i o med surfing samt resekostnad. Den som vinner får äran att bjuda mig på surfkurs samt en som kan prata gott om er verksamhet. Är det en deal?
BOS utlöser en tävling i vem som kan komma på bästa sättet att göra med dig
exempelvis
KORSFÄSTNING
BRÄNNA PÅ BÅL
TVÅNGSTRÖJA
eller helt enkelt något så enkelt som att plocka bort din profil från forumet! Du, Sverre om du vill veta vad alla Morons vill göraq med dig,, så, Får du starta en nu tråd,,,,Hehehehehhehehehehe
Dealen är följande från Lapoint / Nordic Surf Travel:
Både Sverre och Elin får båda åka med gratis till Norge nästa tur om båda åker med samtidigt. Vi är ju nyfikna på vem Sverre är och Elin behöver väl få surfa lite. Hur låter det?
Fan Perry man var rätt mör efter Portugal, imorgon bär det av till Stadt och prognosen är riktigt nice.
Backdoor_Goran skrev: Dealen är följande från Lapoint / Nordic Surf Travel:
Både Sverre och Elin får båda åka med gratis till Norge nästa tur om båda åker med samtidigt. Vi är ju nyfikna på vem Sverre är och Elin behöver väl få surfa lite. Hur låter det?
Fan Perry man var rätt mör efter Portugal, imorgon bär det av till Stadt och prognosen är riktigt nice.
Ha det gott
//Göran
Nästa tur alltså. Det är ju imorgon alltså på söndag eller menar du lördag med tanke på att du skrev detta efter midnatt?
Jag kan hoppa på i Mälardalen. Sen om sverre vill med är ju en annan sak.
Bara du får med dig Sverre så... Är faktiskt fullt på söndag, men vi kör igen om ett par veckor... Så få med dig Sverre så får ni åka gratis båda två...
Backdoor_Goran skrev: Dealen är följande från Lapoint / Nordic Surf Travel:
Ha det gott
//Göran
Tärningen och handsken är kastad, upp till bevis nu Elin och Sverre!
Ah, tack för senast Göran, vi kunde inte haft det mkt bättre!
Nu är det vabbande, ppt-presentationer och Selecta-kaffe igen...
Jag väntar fortfarande på Surfakademins tävlingsbidrag.
I nuläget tror redan Göran med Lapoint /Nordic surf travel att han har vunnit. Detta tyder på att han har en mycket stark tro på sin verksamhet det kommer jag att ta med i min utvärdering. Jag måste ha mer än ett bidrag till tävlingen för att kunna påbörja min utvärdering av tydlighet, innehåll o surf o resekostnader för allmänheten. Som sagt innan så är ju priset en gratis för de tävlande en surfresa som ges till mig. Och sen pratar jag gott om den verksamheten i resten av mitt liv ungefär som jag nu gör med scouterna.
Om Görans bidrag vinner så övertalar jag Sverre att komma med eller så tar jag med någon annan och ger honom ett lejonhuvud som han kan bära under tiden. Fast den sanne Gudfadern skulle självklart vara det bästa alternativet, en maskot på min surfresa är ju aldrig fel. Sen verkar Göran även få lite fler betalande resenärer så om Göran vinner så tjänar han ju på detta. Göran hade en smart deal!