Facebook data

1
Cleanlinesurf, slarvat bort paket?
#7478 Cleanlinesurf, slarvat bort paket? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Hej.

Tänkte bara höra om ngn varit med om ngt liknande? Cleanline brukar ju vara kända för att leverera snabbt till Sverige. Jag beställe våtdräkt för drygt tre veckor sedan som jag tänkt att jag skulle använda i Marocko, som jag åker till imorgon. Har fortfarande inte sett skymten av ngt paket. Har varit i kontakt med cleanline flertalet ggr och de säger bara att jag ska ta kontakt med Custom office eller mitt lokala post office. Där säger de i sin tur att de behöver ett tracking number. Cleanline säger att det är omöjligt att få fram ett tracking number eftersom det är postat med US Mail.

Och här står jag, utan våtdräkt. Nåja, har fått låna en nu. Dock hade det varit kul att få inviga den nya e-bomben... Ngn som vet hur jag kan "tracka" utan nummer?

mvh
Jonatan på Taigan.

Logga in för att svara
#7479 Svar: Cleanlinesurf, slarvat bort paket? 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

henke
graphgraph

Trakingt att hora. VAd jag vet sa gar det inte att track om de skickar med USPS (US Postal Service).
FedEx eller UPS gar det daremot bra med. Next time....

Ha kul i Marocko.

henke

Logga in för att svara
#7480 Svar: Cleanlinesurf, slarvat bort paket? 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

henke
graphgraph

OK efter att ha kollat sa beror det nog pa hur de skickade paketet.

www.usps.com/shipping/trackandconfirm.htm?from=home&page=0035trackandconfirm

henke

Logga in för att svara
#7482 Svar: Cleanlinesurf, slarvat bort paket? 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

ben
graphgraph

Kan ikke hjelpe med tracking-nummer, men vil ellers bare si at jeg er veldig fornøyd med servicen hos Cleanline. Rask levering og hyggelige priser.

Drar selv til Marokko på lørdag med min nye e-bomb - levert fra Cleanline. Eneste var at de hadde glemt ett par reef-boots, men de ble kjapt ettersendt med express. Kom i går, så nå er alt klart

Hvis du aldri har bestilt pakker som må fortolles før, så er det godt mulig at tollen bruker litt ekstra tid... sånn er det i alle fall i Norge.

Logga in för att svara
#7504 Svar: Cleanlinesurf, slarvat bort paket? 18 år, 3 månader sen  

adisgladis

Va trist! Cleanline som brukar vara så grymma. Det är inte helt omöjligt att paketet nått sverige för längesen och ligger å väntar någonstans. Ring runt och ligg på som fan så brukar det lösa sig. Börja detektivarbetet bakifrån med att ringa det ställe som borde fått det i sverige. Prova även att gå till ditt lokala uthämtningsställe även om du saknar avin. Skulle gissa att problemet ligger i Sverige och att cleanline skött sin del av det hela finfnt.

Hare bra i Marrocko trots lånad dräkt!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!