Facebook data

1
Patagonia
#74806 Patagonia 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Dola
graphgraph

Någon som har/testat deras vinterdräkt?

Logga in för att svara
#74808 Svar: Patagonia 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Besviiiiiiiiiiiiiiiken på trådens innehåll alltså, trodde det skulle handla om surf i Patagonien!

Logga in för att svara
#74810 Svar: Patagonia 15 år, 6 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

Jag har en R3 backzip, dvs 3mm. Varm och mysigt med merinoull insidan. Klarar ner till 8 grader! Jag upprepar, bara 3mm tjock. Bra stretch med japansk kalksten neopren, dock lite känslig. Man får inte dra på/av den hur som helst, lätt att riva sönder med naglarna t.ex. Annars mycket bra kvalitet. Jag tror att frontzip skulle vara bättre. Lite "flushing" med backzip.
Jag vill gärna testa R4.
Priserna att inte lika farlig som alla tror. Särskilt om man räkna med en svag US dollar.

Logga in för att svara
#74814 Svar: Patagonia 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#74850 Svar: Patagonia 15 år, 6 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

En polare testade patagonias vinterdräkt mot årets xcel infinity 6/4 igår. Enligt honom var xcelen både smidigare och tätare. Patagonian tog in en hel del vatten runt halsen då den har öppningar åt båda håll. Huvan var minrde smidig i nacken liksom armarna. Kort sagt så tyckte han att Xcelen var bättre på alla punkter. Patagoniadräkten var bra (det påpekade han) men han gillade xcel bättre.

Logga in för att svara
#74924 Svar: Patagonia 15 år, 6 månader sen Stoke: 1

Nilias
graphgraph

första gången jag såg en surffilm sponsrad av patagonia blev jag lite förvånad pga att patagonia är ju typ ett frilufts-märke. Men nu har det visat sig att dom har grymt surfwear

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!