Facebook data

1
Juniorvinnarna av 2:a o 3:e platsen
#75443 Juniorvinnarna av 2:a o 3:e platsen 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jag vill även gratta vinnarna till andra platsen och tredje platsen i juniorklassen i Longboard SM. Silver och brons är ärofyllt det med.

Vad jag har förstått så krävs det viss extra energi för att kvalificera sig bland de tre bästa surfarna som vill tävla i Sverige.

Maiorana, använde du dina egna bakade energikakor för att uppnå denna plats?

Young surfer, surfade du tricks efter tricks i tro om att Vågornas herre hade hört din bön?

Grattis att det var just ni två som kom till dessa positioner.

Logga in för att svara
#75486 Svar: Juniorvinnarna av 2:a o 3:e platsen 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Tack så mycket elin!

Nej jag köpte på en affär denna gång eftersom att jag inte hann baka nya mellan stadtlandet och salusand!

Logga in för att svara
#75506 Svar: Juniorvinnarna av 2:a o 3:e platsen 15 år, 5 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

Maiorana skrev:
Tack så mycket elin!

Nej jag köpte på en affär denna gång eftersom att jag inte hann baka nya mellan stadtlandet och salusand!

jag drog iväg en bön o hade rätt brda:woohoo:

Logga in för att svara
#75507 Svar: Juniorvinnarna av 2:a o 3:e platsen 15 år, 5 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Jag vill även gratta vinnarna till andra platsen och tredje platsen i juniorklassen i Longboard SM. Silver och brons är ärofyllt det med.

Vad jag har förstått så krävs det viss extra energi för att kvalificera sig bland de tre bästa surfarna som vill tävla i Sverige.

Maiorana, använde du dina egna bakade energikakor för att uppnå denna plats?

Young surfer, surfade du tricks efter tricks i tro om att Vågornas herre hade hört din bön?

Grattis att det var just ni två som kom till dessa positioner.

jag drog iväg en bön o hade rätt brda

Logga in för att svara
#75509 Svar: Juniorvinnarna av 2:a o 3:e platsen 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Härligt för er båda att era tävlingstrategier gav positivt resultat. Nu e ju ni svenska surfprokändisar.

Hur känns det?

Logga in för att svara
#75512 Svar: Juniorvinnarna av 2:a o 3:e platsen 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Det känns enormt bra! men vi får inte glömma vå Tjej junior pro Flips som var grym hon med
jag hade gärna velat komma före tjörn john mohahaha
men det var jämnt broder... men i mölle... då jävlar

Logga in för att svara
#75527 Svar: Juniorvinnarna av 2:a, 3:e, 4:e platsen 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Maiorana ska du alltså även satsa i Mölletvävlingarna? Blir det SM i shortboard då eller satsar du vidare på att tävla i longboard?

Maiorana bra att du nämnde Flips anledningen till att jag inte tog med henne i min tråd från början var för att jag inte kände henne så bra härifrån surfsverige.

Tjej junioren pro Flips blev fyra såg jag och självklart kan även du få mitt grattis. Grattis!

Logga in för att svara
#75528 Svar: Juniorvinnarna av 2:a o 3:e platsen 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

De fyra juniorvinnarna jag hoppas att ni kan svara på min fundering.

Jag funderade förut om hur det kommer sig att juniorklassen är könsneutraliserat då både tjejer o killar tävlar för samma pokaler. I junioråldern så finns det ju redan skillnader på muskulaturkapaciteter o killar har möjlighet att få mer kraft.

Så om juniorklassen skulle vara uppdelat innebär detta då att Flips skulle klassas som 1:a ?

Logga in för att svara
#75542 Svar: Juniorvinnarna av 2:a o 3:e platsen 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Filippa är Sveriges bästa longboard junior tjej så är det! Sen tror jag att dom smällde ihop det på grund av att det r så få juniorer annars...
Jag kommer satsa på sm i mölle, om det går så kör jag lätt longboard och shortboard

Logga in för att svara
#75550 Svar: Juniorvinnarna av 2:a o 3:e platsen 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Maiorana skrev:
Filippa är Sveriges bästa longboard junior tjej så är det! Sen tror jag att dom smällde ihop det på grund av att det r så få juniorer annars...
Jag kommer satsa på sm i mölle, om det går så kör jag lätt longboard och shortboard

Har någon sponsor upptäckt dig än? Du hade ju planer på att bli upptäckt o skaffa dig sponsorer förut Mr. Maiorana. Hur har det gått med den drömmen?

Logga in för att svara
#75561 Svar: Juniorvinnarna av 2:a o 3:e platsen 15 år, 5 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

Maiorana skrev:
Det känns enormt bra! men vi får inte glömma vå Tjej junior pro Flips som var grym hon med
jag hade gärna velat komma före tjörn john mohahaha
men det var jämnt broder... men i mölle... då jävlar

ahh viktor då möts vi igen i longboard klassen låt bästa man vinna:) ( surfare )

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!