Facebook data

1
tub glädje
#76141 tub glädje 15 år, 5 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

fick detta av min italienske vän. grattis spaggen! tyckte det va skön läsning så kändes som en postning på surfsverige va ett måste.

"igår gav sju års slit med duckdives, wipeouts och diverse cookmanövrar äntligen lite avkastning och jag fick min första sk. barrel! Vilken känsla, vilken ohejdad eufori! Alla förväntningar jag hade haft infriades och mer därtill! Vågen slöts kring mig och helt plötsligt befann jag mig inne i ett rum av glas. Hela mitt medvetande var fokuserat på det lilla hål av sol-ljus jag kunde se framför mig och det kändes som att tiden stannade. När jag, efter vad som upplevdes som en evighet, spottades ut genom hålet var det som att födas på nytt! Halleluja! "

Logga in för att svara
#76142 Svar: tub glädje 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

CarlVandal
graphgraph

Fantastiskt formulerat!
Nu vet jag vad jag har att vänta mig när den dagen äntligen kommer då jag får uppleva samma sak!
Jag längtar...

Logga in för att svara
#76146 Svar: tub glädje 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Det måste vara en helt fantastisk upplevelse! Längtar verkligen tills jag får uppleva en barrel med

Logga in för att svara
#76147 Svar: tub glädje 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Maiorana skrev:
Det måste vara en helt fantastisk upplevelse! Längtar verkligen tills jag får uppleva en barrel med

Logga in för att svara
#76151 Svar: tub glädje 15 år, 5 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

WOW!!

I am still searching. Have had a couple of sneak peaks of the inside, but....

Logga in för att svara
#76153 Svar: tub glädje 15 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

plåtslagarn skrev:
"igår gav sju års slit med duckdives, wipeouts och diverse cookmanövrar äntligen lite avkastning och jag fick min första sk. barrel! Vilken känsla, vilken ohejdad eufori! Alla förväntningar jag hade haft infriades och mer därtill! Vågen slöts kring mig och helt plötsligt befann jag mig inne i ett rum av glas. Hela mitt medvetande var fokuserat på det lilla hål av sol-ljus jag kunde se framför mig och det kändes som att tiden stannade. När jag, efter vad som upplevdes som en evighet, spottades ut genom hålet var det som att födas på nytt! Halleluja! "

Mohohahahahahahaaaa!!! Ja, vad kan man säga... är inte säker på vad exakt det var jag såg, men att det var mer exceptionellt inifrån än utifrån råder det inget tvivel om. Dessutom var det ju nästan natt, men även de mest otippade sessionerna kan bjuda på överraskningar. Grattis man!

Tjill, Tjix, Skill and Tilt

Logga in för att svara
#76194 Svar: tub glädje 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

barto
graphgraph

Fyfaan varu MISSA!!! TUUUBA!!!

Logga in för att svara
#76199 Svar: tub glädje 15 år, 5 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

ÅÅåå efter en sådan underbar beskrivning så kan jag bara inte låta bli än att dela med mig av min första barrel en solig vårmorgon i stanvell park söder om Sydney.
Lyckdes fånga mig en väster och droppade rakt in och vips sitter jag i det där lilla underbara gröna kathedralen och så var det bara och skynda sig ut genom hålet..
Varade säker 3 sekunder lr så men kändes som en evighet.

one love!

Logga in för att svara
#76203 Svar: tub glädje 15 år, 5 månader sen Stoke: 42

nordost
graphgraph

Va de en äkta sverigetub:)

Logga in för att svara
#76214 Svar: tub glädje 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Härligt!!

Logga in för att svara