Facebook data

1
Är du en RIKTIG surfare?
#76709 Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

?????
Nu, när mörkret och kylan krypar sakta men tråkigt nog över och omkring oss, med ingen vind och inga vågor, rekommenderar jag ...nej....krääääävar att ni lägga ut en slant till dem fattiga i världen som ha ingen mat eller vatten...typ 100kr----NU...IDAG ELLER IKVÄLL..eller imorgon...men GÖR DET....
sedan tvingar jag er att gå ut och köpa..'bustin' down the door' ..en surf biografi om wayne rabbit bartholomew..läs den....snart är det jul! läs den innan om ni är riktiga surfare!,,peace....DA RAT..

Logga in för att svara
#76710 Svar: Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

RATMAN skrev:
?????
Nu, när mörkret och kylan krypar sakta men tråkigt nog över och omkring oss, med ingen vind och inga vågor, rekommenderar jag ...nej....krääääävar att ni lägga ut en slant till dem fattiga i världen som ha ingen mat eller vatten...typ 100kr----NU...IDAG ELLER IKVÄLL..eller imorgon...men GÖR DET....
sedan tvingar jag er att gå ut och köpa..'bustin' down the door' ..en surf biografi om wayne rabbit bartholomew..läs den....snart är det jul! läs den innan om ni är riktiga surfare!,,peace....DA RAT..

Logga in för att svara
#76711 Svar: Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

FAN...DET SKULLE HA VARIT 'RIKTIGA' SURFARE--INTE 'RIKTIG'...JAG FATTAR INGENTING..UTLÄNNING..BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH

Logga in för att svara
#76712 Svar: Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

KÖPA och läs! BUSTIN DOWN THE DOOR.......FÖRST ATT SÄGA--GOD JUL ALLA SURFARE..I FÖRSKOTT:)

Logga in för att svara
#76719 Svar: Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Thank's för tipset RAT
nu ska ja ut och smurfa

Logga in för att svara
#76720 Svar: Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Ibland kan man ju undra varför en riktig surfare valde att bo mitt i inlandet? Inte konstigt att det blir lite surf då...

Surf ett par dagar den här veckan här hemma och flera dagar nästa vecka också som det ser ut...

//Göran

Logga in för att svara
#76723 Svar: Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

RATMAN skrev:
?????

Jag o en polare samlade ihop 15.000kr till sjalvmord support. Sen kopte jag Dora biografin "All for a Few Perfect Waves" istallet.

RIDE ON!

***ibland undrar man varfor en "butiksagare/researrangor" lagger spydiga inlagg...eller ar det ironi.***

Logga in för att svara
#76733 Svar: Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Backdoor_Goran skrev:
Ibland kan man ju undra varför en riktig surfare valde att bo mitt i inlandet? Inte konstigt att det blir lite surf då...

Surf ett par dagar den här veckan här hemma och flera dagar nästa vecka också som det ser ut...

//Göran

nja....

nananananaa nanana nanana " jag har surfat nyligen, det har inte duuu nananana nanana "

lite dadda retsamt det där va! hehehe

Rat är nr 1 UNO när det kommer till att vara en riktig surfare! fucking BASTA! När det kommer till såväl uppväxt, livsstil, resor, skicklighet, etc etc etc

Life takes many turns, you might end up somewhere you never thought about! What do yo do then? As a real surfer you keep it alive!!
A real surfer is a surfer in hart, not because of selling surfgear in a shop or selling tours to beginners, and where the soul of the sport is not more real than a marketing word, an image, not a goal in its own, but mere as a way of creating an image to sell more..

To live by the sea might make you into a surfer, but you are not a surfer only by living there.

Logga in för att svara
#76735 Svar: Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: 42

nordost
graphgraph

Ser ut som vår nya point på GotlandRATMAN skrev:
RATMAN skrev:
?????

Logga in för att svara
#76739 Svar: Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

sSHITAFAKKABALLFAKKA!

eller så går man in på valfri butik typ backdoor snor allt man kan och rånar en tant på pengar till gotlandsfärjan!

Logga in för att svara
#76754 Svar: Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: 2

oxgrip
graphgraph

<3 gotland, sahara point

Logga in för att svara
#76761 Svar: Är du en RIKTIG surfare? 15 år, 5 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

RATMAN skrev:
?????

Ja nu blir det ju jäla svårt att inte skänka en slant faktiskt.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!