Facebook data

1
Spel o mys i vintermörkret...
#76878 Spel o mys i vintermörkret... 15 år, 4 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Första December i Sverige på några år... och det är kallt som fan.. men snön har börjat falla t.om i GBG. Så mysigt är det allt. Men ingen vind o inget surf så man har fått nöja sig med en fet Eddie tävling ,a la live stream, på Waimea och nu väntar man med glädje på Pipe finalen ikväll ( tisdag 15de ) Go Kelly!...
Nu är det bara några dagar kvar sedan vänder mörkret och det blir ljusare igen!!!
Visade sig att man missade bästa November surfet på Fuerte på flera år Men e glad för alla som var där och njöt av vågorna....

Jaja God jul på er alla i allafall och ett riktigt soft nytt surf år.....

Ps. hoppas Mölle grabbarna får igång sin tävling snart!!! Kör hårt

I väntan på tomten kan o annat smått och gått kan detta sköna surfspel värma en frusen själ www.legendofsurf.com/

MVH: Swingkid

Logga in för att svara
#76897 Svar: Spel o mys i vintermörkret... 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Åh vad roligt att leka att jag styr en surfare!

Jag har minus i stoke o det stämmer så bra för nu har det snöat 2dm hos mig o det är minusgrader ute, ska ut o snösurfa lite tror jag.

Swingkid när kommer dina visor?

Logga in för att svara
#76916 Svar: Spel o mys i vintermörkret... 15 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja, gör du visor Swingkid!!??
För att göra det ännu lite mysigare i vintermörkret kanske du kan lägga upp lite julevisor på youtube!!! ??

Hej tomtegubbar och Bjällerklang hördes dingelidong samt tipp tapp tipp tapp hade varit super mysigt!!

Så kanske man kan gnaga på en lussebulle (med gurkmeja istället för saffran nu när det är så dyrt) och en pepparkaka till underhållningen.
Och ICKE att förglömma, GLÖGGEN!!!!! PÖJK!!!! hehehehe lite seg tjock sliskig glögg också!!

Logga in för att svara
#76941 Svar: Spel o mys i vintermörkret... 15 år, 4 månader sen Stoke: 0

hangerma
graphgraph

Du råkar inte ha en länk till "a la live stream"

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!