Facebook data

1
Andalucia
#7696 Andalucia 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

eldavido
graphgraph

någon som har surfat i trakterna kring Cadiz och vet vad man inte borde missa?
Tänkte dra dit rätt snart. Tar gärna emot tips om soft boende också... Hittade mest dyr skit när jag googlade runt.

piz

Logga in för att svara
#7700 Svar: Andalucia 18 år, 3 månader sen  

Magnus

www.winterwaves.com om du vill hyra en lägenhet hemifrån så att säga, kontakta Andy. Finns hur mycket boende som helst därnere om du pallar kolla runt, det orkade inte jag. Åk till Conil dela frontera. Surfa El Palmar vid små swell och yerbabuena, ett bra högerpoint vid större swell. Om det är platt åk till Portugal. Kom hem därifrån igår, så det var ju lite lustigt att du frågade just nu.

Logga in för att svara
#7712 Svar: Andalucia 18 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

köp stromrider guide till europe..värt varje krona..den förklara allt du behöver veta om alla bryt osv..en fantastisk bok..

Logga in för att svara
#7715 Svar: Andalucia 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

Max
graphgraph

Fan va märkligt att du var där nyss Magnus, jag var där 1.a till 13.e januari just med winterwaves och reckomenderar precis samma sak. Du bodde väl inte i samma lägenhet som vi? På Calle de Becquer mitt i Conil över gatan från Eroski. El Palmar är grymmt man kan alltid hitta en tom peak till sig själv. Los Canos var också en rolig våg när det blev större med nordliga vindar. //Max

Logga in för att svara
#7742 Svar: Andalucia 18 år, 3 månader sen  

Magnus

Bodde på Calle de Cadiz i en rätt sunkig lägenhet. Tror Andy snackade om dig faktiskt, är du halvt från OZ eller? Eller är det Västerås-Max!? Måste säga att vågorna var över förväntan förövrigt. Dessutom lyckades jag ta brädan gratis med Iberia!

Logga in för att svara
#7746 Svar: Andalucia 18 år, 3 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

Yeah Max is half Ozzie half Swedish. When he surfs he is from Australia when he Bodyboards he is Swedish. Well that is how I introduce him to people anyway.

Logga in för att svara
#7768 Svar: Andalucia 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

Max
graphgraph

Haha thanks for the introduction Lee.

Det var bra jobbat med Iberia, vi fick med de grattis från arlanda men fick pröjsa 80euro på vägen hem vilket sög. Men det var det lätt värt för surfet var hur bra som helst. Jag e inte från västerås. Cheers

Logga in för att svara
#7940 Svar: Andalucia 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

eldavido
graphgraph

cool. Tack för tipsen.

Hur är utbudet med brädor/surfbutiker osv. där nere?
Lite trött på de brädor jag har... finns det någon chans att hitta en beg. eller ny till hyfsat pris?

piz

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!