Facebook data

1
Magicseaweed säger 5 stjärnor på Fuerte.....
#77352 Magicseaweed säger 5 stjärnor på Fuerte..... 15 år, 4 månader sen Stoke: 0

Matt2
graphgraph

någon skön nyårsfest på tapeten på fuerte??? den dagen måste man nästan festa....

hoppas hoppas det håller i sig tills vi kommer ner........fan plågsamt att läsa att det är bra nu och sen när man fuckin hoppar ur bilen i corralejo så är det sönderblåst men finns alltid nästan surf...någonstans på ön

hör av er om ni vill haka, vi är bara två så gott om plats för några keena surfare och denna gången tog vi en bil med tak........fasen va kallt när vi körde ner till Punta del Tigre utan tak kl. 06 på morgonen...MEN epic surf! tack för tipset den gången swingkid eller din tjej tror jag det var som tipsade. ciao

Logga in för att svara
#77354 Svar: Magicseaweed säger 5 stjärnor på Fuert 15 år, 4 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Fuerte brukar vara epic runt nyår, speciellt på nyårsdagen.. Vet inte vad det är m,ed just den dagen men de sista åren har det alltid varit Epic.. Bakfull som fan har man fått magigiska sessions.. o ingen i Line up! Hade jag bara haft pengar hade jag kommit ner direkt..
Ha en skön semester!

Logga in för att svara
#77390 Svar: Magicseaweed säger 5 stjärnor på Fuert 15 år, 4 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

Men du ska ju endå inte lita på magicseaweed.... säger dom 5 stjärnor kan du utgå från att de iaf är swell, mer eller mindre=)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!