Jag ska köra en toyota som går fort. Men med två 2-3 timmar antar jag att du menar till normandie, hur är klasssen på vågorna där i relation till södra frankrike?
saint-nazaire besökte jag och körde la govelle. va riktigt bra. men tidvattnet va sjukt jobbigt. va bara bra i typ 3 timmar. så man va tvungen att va där vid rätt tid . missa det 2 gånger.....
Captain_Kangaroo skrev: Jag ska köra en toyota som går fort. Men med två 2-3 timmar antar jag att du menar till normandie, hur är klasssen på vågorna där i relation till södra frankrike?
Ja Mers i Normandie menade jag. Där funkar det bäst på hösten. Så det passar ju inte dig.
Ja fan Bordeaux hade varit gött, men den här gången fick tjejen bestämma, och hon var inte så intresserad av det. Jag får sikta på att köra helgturer neråt kusten ganska ofta.
Captain_Kangaroo skrev: Ja fan Bordeaux hade varit gött, men den här gången fick tjejen bestämma, och hon var inte så intresserad av det. Jag får sikta på att köra helgturer neråt kusten ganska ofta.
Noooooooooooo!!!
du kan inte låta tjejen bestämma sånt! Hon vill alltså hellre äta baguetter och dricka vin i en park, samt titta på konst och dricka kaffe på ett ställe som säljer kaffe
än att surfa rocking surf on surf!!!! shit, dessa brudar som inte surfar...
sverre skrev: Captain_Kangaroo skrev: Ja fan Bordeaux hade varit gött, men den här gången fick tjejen bestämma, och hon var inte så intresserad av det. Jag får sikta på att köra helgturer neråt kusten ganska ofta.
Noooooooooooo!!!
du kan inte låta tjejen bestämma sånt! Hon vill alltså hellre äta baguetter och dricka vin i en park, samt titta på konst och dricka kaffe på ett ställe som säljer kaffe
än att surfa rocking surf on surf!!!! shit, dessa brudar som inte surfar...
Aha du kör den gamla klassikern. Jag är hatad alltså beter jag mig som om jag förtjänar att bli hatad. Hur många gånger har jag inte fått hantera den skiten i mitt jobb... Stå upp för den du är istället Sverre....