Facebook data

1
Vacker kropp till beach 2010
#77407 Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 0

VictorD
graphgraph

Tja,
Lite offtopic men... försöker hitta träningsprogram så man kan få en rikigt vacker kropp med sexpack o hela köret till beachen i sommar. kollat runt och hittat lite bl.a. Brad Pitts träningsprogram inför filmerna Fight club och Troja samt lite annan skit. Någon som har eller vet var man kan hitta rikigt bra program som innefattar både med och utan vikter?

/Victor bodybuilder

Logga in för att svara
#77409 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Ja om du söker lite här på forumet så kan du hitta förslag på träning inför surfingkroppar.
Om du inte orkar det så kan du fråga Sverre om råd.
Börja att definiera ditt nuläge bara så att Sverre får reda på vad som behöver förändras.

Logga in för att svara
#77416 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 1

OscarGBG
graphgraph

Ok ganska enkelt bygg lite muskler och sedan deffa... börja kör hårt på gymmet efter nyår (är realist, du kommer inte börja innan dess) och tänk på vad du äter. har du redan massa fläsk så kan du hålla mat intaget ganska måttligt och komplettera med protein shakers som mellanmål varje dag så att kroppen kan bygga.

Har du inte massa fläsk så byt ut protein shakersen mot Gainers i ett par månader och se till att äta rikligt.

Sedan i April så börjar du deffa ordentligt... alltså träna så hårt du kan men byt ut maten mot luft..

Logga in för att svara
#77417 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Ät inget på kvällen om du sen bara ska sitta framför surfsverige.

Logga in för att svara
#77424 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 0

Revisorn
graphgraph

Jag anar att du siktar på gym under våren. Från egen erfarenhet har jag följande tips. Det du bör vara medveten om är att kosten är otroligt viktig. När du insett att du inte kommer långt på kötbullar och mos, föreslår jag att du tar kontakt med lite mer erfarna "gymmare". Spana in någon du tycker är snygg sen närmar dig dem i anslutning till hygienfaciliteterna. Tänk i termer som när du raggar på krogen efter 3 öl och en dos eter. Undvik dina normalt framgånrika repliker som "går du hit ofta?" eller "snygg röv, gullet". (Om han inte hängt på gymmet ofta skulle han inte ha ett snyggt sexpack och en röv som Adamski). Jag brukar använda mig av mitt medfödda blinkande tix, men det kan du öva upp. Fråga sedan om han "träffat eller är bekant
med fem ryssar". Efter det borde saken vara biff och du kan med samvete spendera våren på surfsverige och dejta Lena Hande´n.

Logga in för att svara
#77429 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#77438 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Detta kan vara nåt av intresse. Finns flera filmer som jag använder mig av.

www.youtube.com/user/SurfStrongerTV

Logga in för att svara
#77444 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Strunta i proteinshakar mm om du inte är dålig på att laga mat eller äter väldigt oregelbundet och ej allsidigt. Finns inga genvägar bara att köra på. Alla gym har troligtvis någon instruktör du kan fråga. Är enda syftet att snygga till kroppen så spelar det ingen större roll hur du utför rörelserna (snabbt långsamt etc), blir då mer intressant med antal reps och set om du vill bygga volym. 8-12 reps om du vill bygga volym. Se till att få med alla muskelgrupper och fastna inte för biscept, bröst och axlar som så många "strandraggare" gör. Kör allsidigt och lägg mkt fokus på bålen, då får du en bra grund och sexpacket på magen är inget du behöver skämmas för heller...

Ät allsidigt och träna allsidigt det är mitt tips. Men hemligheten är inte vilket träningsprogramm du väljer utan din disciplin till träningen! Lycka till och vill du ha specifika övningar får du gärna fråga. Har ett helt batteri med övningar både med och utan vikter...

Logga in för att svara
#77453 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Revisorn skrev:
Jag anar att du siktar på gym under våren. Från egen erfarenhet har jag följande tips. Det du bör vara medveten om är att kosten är otroligt viktig. När du insett att du inte kommer långt på kötbullar och mos, föreslår jag att du tar kontakt med lite mer erfarna "gymmare". Spana in någon du tycker är snygg sen närmar dig dem i anslutning till hygienfaciliteterna. Tänk i termer som när du raggar på krogen efter 3 öl och en dos eter. Undvik dina normalt framgånrika repliker som "går du hit ofta?" eller "snygg röv, gullet". (Om han inte hängt på gymmet ofta skulle han inte ha ett snyggt sexpack och en röv som Adamski). Jag brukar använda mig av mitt medfödda blinkande tix, men det kan du öva upp. Fråga sedan om han "träffat eller är bekant
med fem ryssar". Efter det borde saken vara biff och du kan med samvete spendera våren på surfsverige och dejta Lena Hande´n.

Fy fan va bra skrivet hahahah. Förstår varför Sverre gjorde dig en av BOS så snabbt...

Logga in för att svara
#77489 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Andiss, hur gick vansbro för dig?

Logga in för att svara
#77501 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

VictorD skrev:
Tja,
Lite offtopic men... försöker hitta träningsprogram så man kan få en rikigt vacker kropp med sexpack o hela köret till beachen i sommar. kollat runt och hittat lite bl.a. Brad Pitts träningsprogram inför filmerna Fight club och Troja samt lite annan skit. Någon som har eller vet var man kan hitta rikigt bra program som innefattar både med och utan vikter?

/Victor bodybuilder

Man kan inte hjälpa att man är född rik. Inte ditt fel. Men DIN MAMMA GAV MIG VÄRLDENS BÄSTA JULKLAPP!!!! Minus i stoke, vadå, din MAMMA är STOKE!

Logga in för att svara
#77505 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Kom ihåg att träna upp konditionen redan nu innan nästa år börjar!

Aktiviter som kräver mycket energi och på så sätt tar bort många kalorier är förutom surfing:
Längskidåkning (Med för mycket fästvalla blir det mera motstånd.)
Löpning i snö
Skotta snö
Göra en snögubbefamilj

Logga in för att svara
#77508 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Och maratonrunk ^^

Logga in för att svara
#77526 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 0

Kesse
graphgraph

Proteindrinkar! Perfekt för oss killar.
Man kan göra låååånga höga brakskitar då. En kul biverkning av proteinet.

Logga in för att svara
#77538 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

va fasen, utan späck på kroppen fryser man väl i vattnet?! I Sverige är det iallafall alldeles för kort exponeringstid för sexpacket för att det ska vara värt det.

Logga in för att svara
#77539 Svar: Vacker kropp till beach 2010 15 år, 4 månader sen Stoke: 0

meltic
graphgraph

perry skrev:
va fasen, utan späck på kroppen fryser man väl i vattnet?! I Sverige är det iallafall alldeles för kort exponeringstid för sexpacket för att det ska vara värt det.

haha, fan va bra. kan inte annat än hålla med.
lika bra att spara alla extra pengar som hade gått till käk pga träning och lägga dom på en varm surfresa där ingen känner igen en ändå.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!