Facebook data

1
Surfdagar i Surfkalendern?
#77551 Surfdagar i Surfkalendern? 15 år, 4 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Har en fråga till ansvarig för forumet/hemsidan. Surfkalendern skulle vara kul om man själv skulle kunna gå in och skriva in om man haft någon surfdag för att på så vis kunna se hur många surfdagar Sverige kan erbjuda årligen! Ett förslag från mitt håll, har för mig det pratats om detta på forumet tidigare.
Detta kanske går men jag vet då inte hur man gör...

Logga in för att svara
#77557 Svar: Surfdagar i Surfkalendern? 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jaha du tycker om statistik Elis.

Jag läste lite på sidan och såg att Surfkalander beskrivs som en kalender där olika events som kopplas till surfing kan läggas upp. Som medlem här kan du själv tipsa Redax om en intressant kommande surfhändelse. Det stod inget om det gick att tipsa om surf event som redan är gjorda som en bra surfdag.

Tror att funktionen Blog har det syftet att användas varje gång du har fått en surfdag, sen kan du vid årets slut räkna ihop surfsessiona samt kolla in andras blog och föra statistik över antal surfdagar för svennebananer.

Logga in för att svara
#77563 Svar: Surfdagar i Surfkalendern? 15 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Elis skrev:
Har en fråga till ansvarig för forumet/hemsidan. Surfkalendern skulle vara kul om man själv skulle kunna gå in och skriva in om man haft någon surfdag för att på så vis kunna se hur många surfdagar Sverige kan erbjuda årligen! Ett förslag från mitt håll, har för mig det pratats om detta på forumet tidigare.

jo men då riskerar du att få med nördar som är ute o paddlar i 2 cm vågor o kallar det att de varit ute o surfat och att det var skitbra,

så vad som är en surfdag kan variera från när BOS är ute o rippar loss till när vissa är ute o plaskar i ett dike, typ
hej

Logga in för att svara
#77564 Svar: Surfdagar i Surfkalendern? 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
Elis skrev:

jo men då riskerar du att få med nördar som är ute o paddlar i 2 cm vågor o kallar det att de varit ute o surfat och att det var skitbra,

så vad som är en surfdag kan variera från när BOS är ute o rippar loss till när vissa är ute o plaskar i ett dike, typ
hej

Du kan väl visa en bild Sverre då BOS är ute o rippar så Elis kan jämföra med sina surfhändelser om de duger för att du ska vara nöjd.

Logga in för att svara
#77604 Svar: Surfdagar i Surfkalendern? 15 år, 4 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Ok, jag försöker ju fortfarande tro gott om folk. Surf e surf o plask e plask...
Ska testa den där blogfunktionen.
Tack

Logga in för att svara
#77608 Svar: Surfdagar i Surfkalendern? 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Elis skrev:
Ok, jag försöker ju fortfarande tro gott om folk. Surf e surf o plask e plask...
Ska testa den där blogfunktionen.
Tack

Jag är ju dock inte Redax som tipsade om blogfunktionen men bra att du tog till dig det tipset.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!