Tack för alla surfiga forumtrådar, gästboksförklaringar jag har fått vara med om på surfsverige år 2009.
Ett stort TACK!vill jag ge er som har varit aktiva detta år(läs den 31dec) som jag varit medlem här. Ni aktiva har skapat ett intresse hos mig som är enormt analyserat och reflekterat.
På surfspråk lägger jag in denna hyllning som bevis över min stora tacksamhet jag har fått från detta år på surfsverige.
JAG! en i mängden? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAA!!!! Den var rolig heheheheheheheheheeeeee!!!!!!
Jag vill däremot passa på att ta tillfället i akt att tacka mig själv för det gångna året
tack sverre
tackar ja, tack själv
na det är jag som ska tacka, ja ja
tackar tack hej
Elin_nybörjaren skrev: Tack för alla surfiga forumtrådar, gästboksförklaringar jag har fått vara med om på surfsverige år 2009.
Ett stort TACK!vill jag ge er som har varit aktiva detta år(läs den 31dec) som jag varit medlem här. Ni aktiva har skapat ett intresse hos mig som är enormt analyserat och reflekterat.
På surfspråk lägger jag in denna hyllning som bevis över min stora tacksamhet jag har fått från detta år på surfsverige. Trevlig, Trevligt. Att Elin_nybörjare och Mahalo, va en och samma användare va inte svårt att gissa. Trevligt att det nu är bekräftat. Och, du ser ut att kunna surfa också Elin
Tack. Gode Gud att jag inte är med på på Elin_ej nybörjares(Mahalo´s )lista. I skrivande stund. Och, om jag hamnar där, så är hon, en duktig hacker eller ihop med Redax,,,,ja eller är Reda,,,oups Nää,,
En, gång i tiden så skrev Elin_nybörjare i min gästbok. Och, då va hon riktigt cool och vettig,,,,Men, inte nu längre,,,,,
Klättermus skrev: Elin_nybörjaren skrev: Tack för alla surfiga forumtrådar, gästboksförklaringar jag har fått vara med om på surfsverige år 2009.
På surfspråk lägger jag in denna hyllning som bevis över min stora tacksamhet jag har fått från detta år på surfsverige. Trevlig, Trevligt. Att Elin_nybörjare och Mahalo, va en och samma användare va inte svårt att gissa. Trevligt att det nu är bekräftat. Och, du ser ut att kunna surfa också Elin OJJSAN,,, Efter att ha tittat på länken så,,,,,,,Elin_shedevil still working in progress,,,,,
Observera att det är inte samma person som har skrivit brevet som har gjort filmen. Precis som Jocke fattar så är de sista tre fraserna i surfhyllningen några av de viktigast.
Vad fin gest (eller hur det nu stavas) av dig Elin... Tycker du förtjänar lite cred för alla frågor Även om vissa varit "konstiga" och andra "mindre konstiga" så finns det inga dumma frågor bara dumma svar... Gott nytt år alla, och jag tycker vi alla som kan nått om surfing borde stödja Elin, för alla har ju varit nybörjare Right?
sverre skrev: Elvir skrev: och jag tycker vi alla som kan nått om surfing borde stödja Elin, för alla har ju varit nybörjare Right?
Cheers
nja... hehe... DIN MAMMA tyckte jag var svårt att tro att hon nånsin varit nybörjare...
GOTT NYTT
Sverre din stackare, hur gammal är du? Kör fortfarande med "Din mamma" skämt? 1. Skaffa bräda, 2. Skaffa dig lite kunskap 3. Skaffa ett jobb 4. Skaffa framför allt ett liv. Sen kan du ansluta hit och ge folk tips... Du hänger ju mer framför skärmen än du är i vattnet, du vet att nu kan man åka snowboard som är skit bra för att träna benmusklerna för det behövs när man ska pumpa sen i vattnet. Men du kanske inte är så insatt jag vet inte :O
By the way sverre du som har varit med här länge, tänk på att detta är ett forum. Alltså ett skämt är ett skämt men detta är trotts allt offentligt så folk kan ju ta illa upp. Mig gör det inget men andra kan se det på fel sätt... Tips från coachen
Elvir, passa dig va!! haha
Det jag var emot var att du flirtade med Elin_nybörjaren.
Det ska du lägga av med, ty hon är MIN stjärtis!!!! ok!!!!??
GE FAN I ANDRAS BRUDAR ELLER JAG KOMMER O TAR DIN MAMMA!!! OK!!!!!??