Facebook data

1
OT - Dagens ord.
#78170 OT - Dagens ord. 15 år, 3 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Nu e jag så jäkla trött på denna vågtorka. Längtar som faan tills Mars när jag pyser till Marocco.
Men tills dess jag jag tillföra lite skratt i denna annars så mörka tid. (Trots att det ligger mycket snö i hela landet och jag är nästan ute dagligen och räjsar med Snowracern).

Så jag startar denna tråd för att tillföra lite ljus i dom flestas tillvaro.
Det kommer vara mycket skit som skrivs och flera kommer garanteras att anses som en aning stötande. Men om fallet blir så, så säg ifrån. Annars så hoppas jag ni skrattar.

DAGENS ORD

CALZONE

Förklaring: Trick en man utför med sin *****. Allt ***** från ***** tänjs upp över resterande del av ***** ända upp mot *****, så att hela *****paketet blir inbakat och dolt av ***** *****.

Exempel: Efter yogapasset bestämde sig Tommy och Tomas för att utföra lite *****tricks. Tomas vann direkt efter att gjort en helt fantastisk Calzone.

Ändrat av Redax
Den här tråden är låst!
#78175 Svar: OT - Dagens ord. 15 år, 3 månader sen Stoke: 2

surfchica
graphgraph

MHUUAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAA
Shit, vad jag garva!
Kan man tänka sig att den kvinnliga motsvarigheten skulle heta ......
.................. öhhhh..... LAXFJÄRIL????

Ändrat av Redax
Den här tråden är låst!
#78187 Svar: OT - Dagens ord. 15 år, 3 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

KÅLDOLMEN

Förklaring: Man ligger på en bit av täcket och håller samtidigt om tjejen/killen i exempelvis skeden, håller samtidigt i täcket på hennes/hans sida och släpper en brakskit och hon/han kan inte komma ut.

Exempel: Tjejen/Killen är så jävla sur på mig, körde kåldolmen på henne/honom igår kväll ... käkade bruna bönor och fläsk under dagen också, så eeee... det var så det skakade i väggarna hos grannen.

Den här tråden är låst!
#78189 Svar: OT - Dagens ord. 15 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Äääähh.... hmum...

ett annat ord är..

BOS

Man smiter upp före tjejen på morgonen o säger att man ska dusha, MEN det ska man inte!! haha! NÄ, istället så bajsar man och sen säger man att hon kan gå in nu, och då möts hon av en odör, ja ett OS och detta OS är av B-ajslukt, så det sammandragna ordet av bajsos blir BOS.

Ändrat av sverre: k
Den här tråden är låst!
#78213 Svar: OT - Dagens ord. 15 år, 3 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Kan börja med att jag inte vet vad det heter på svenska men vi kallar den för:

SMS under våning 2

Förklaring: Du vaknar upp hos någon tjej/kille som du inte alls gillar eller snarare är förbannad på och du känner att din endtarm måste töjjjas i detta ögonblick. Du rusar in på toaletten men istället för att sätta sig där man brukar så går du upp en våning.
Tar av locket till vattentanken och lägger av den värsta dagenefterskiten i ditt alcholkonsumerade liv.
Efter den skiten så vill du bara ta dig ut så fort som möjligt eftersom att det nu luktar dött kadaver där inne och då börjar må illa och spykänslorna börjar komma.
Men härda ut! Ta en spritpenna alt (surfwax eller vad du kan hitta) oh skriv ett fint meddelande på undersidan av locket. ex (now we are even) låt fantasin flöda.
Lägg tillbaks locket och gå därifrån lugnt och stilla.

Exemple: Din kompis säger dan efter vilken jävla idioter vi var hos igår. Du säger: Det e lugnt jag lämnade ett (SMS under våning nr 2)

Ursäktar min svenska översättning^^

Den här tråden är låst!
#78297 Svar: OT - Dagens ord. 15 år, 3 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

PAJJALA 69a.

Förklaring: När en gammal man i arbetarklassen kommer hem från en svettig dag på jobbet och sätter sig i soffan och ***** ***** samtidigt som han slickar sin svettiga armhåla.

Exempel: När Urban jobbade i norrland blev det ofta väldigt ensamt som gällivares ***** och fick ofta avnjuta en Pajjala 69 på Toffes mjölkbar.

Ändrat av Redax
Den här tråden är låst!
#78344 Svar: OT - Dagens ord. 15 år, 3 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

ROSA ELEFANTEN

Förklaring: När en man ***** ut sin ***** genom ***** såsom en ***** och ***** vänds ut och in för att efterlikna elefantens *****!

Exempel: Gunnar gjorde en rejäl Rosa elefanten på krogen igår! Fick napp direkt!!!!

Ändrat av Redax
Den här tråden är låst!
#78377 Svar: OT - Dagens ord. 15 år, 3 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

EXPLORER

Förklaring: När en man, som är *****, inte riktigt vet vad man håller på med så man ***** draken i *****.

Exempel: Arne torska sin ***** när han en vacker morgon ***** draken ***** när det var Kattla***** han sökte.

Ändrat av Redax
Den här tråden är låst!
#78452 Svar: OT - Dagens ord. 15 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Tråden är är censurerad och låst pga klagomål. Tack för lektionerna Feddan, men det finns säkert andra forum där de passar bättre.

Ändrat av Redax
Den här tråden är låst!
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!