Facebook data

1
Nåt o ha i småland?
#7832 Nåt o ha i småland? 18 år, 3 månader sen  

Polle

grabs, hur ser det ut där nere i Kalmar i helgen? E det nåt att ha?

Logga in för att svara
#7833 Svar: Nåt o ha i småland? 18 år, 3 månader sen  

Mackan

Vart fan har du hållt hus?! Åk ner o kolla, men tror att det e ganska dead. Vi var ute för nån vecka sen på Xoox, o då va det så där... Jag ska på livräddartävling här uppe i helgen så har inte tid, men ta med dig Andreas om du vill, han e alltid on.

Logga in för att svara
#7834 Svar: Nåt o ha i småland? 18 år, 3 månader sen  

Polle

E du i hemma i Sverige? Åh fan. Nice. Tänkte höra med Chris om det vart nåt den sista tiden, annars skiter jag i det. Lycka till i helgen då.

Logga in för att svara
#7843 Svar: Nåt o ha i småland? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

Keno
graphgraph

Blir nog inte mkt å hänga i granen denna helg, förutom ett grym surf/kite dyngfyllaparty på klubben i Long-bay!

Logga in för att svara
#7844 Svar: Nåt o ha i småland? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

nästan så man borde dra hem en snabbis bara för den skull!!!

party on boyz!!!

Logga in för att svara
#7866 Svar: Nåt o ha i småland? 18 år, 3 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Ses på livräddarfesten då mackan!!
Missar tyvärr dyngfesten jag me, men gissar att vi får vår beskärda del på banketten:woohoo: Har ju vart bra med surf sista helgerna så en helg me "lugn" ska man väl klara... Kan ju behövas lite mer abstinens nu också för att hoppa i:dry:

Logga in för att svara
#7869 Svar: Nåt o ha i småland? 18 år, 3 månader sen  

Mackan

Polle: Stannar till 5 mars, sen e det australien igen. Åkte bara hem för att få lite kärlek och va med i livräddartävligen. Men om du får för dig att åka ner, så snacka med tez, du kan ta en ev mina brädor som e i hennes källare. Annars ses vi på 27-årsfesten!

Elis, fan va kul med en till livräddare! ses där då! in i dimmar bara

Logga in för att svara
#7870 Svar: Nåt o ha i småland? 18 år, 3 månader sen  

Polle

Har redan snackat med henne, och det verkade lugnt om jag vill ha nåt. Fick OK för i sommar me. Men blir det bara jag som bor där nere då? Hon e ju i sthlm och bangar på dig

Lycka till i helgen. Ska inte va med på Lundis fest, men vi ses kanske tills Valborg. Be cool man.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!