Facebook data

1
Big chin surfing
#7968 Big chin surfing 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Varför har jättevågssurfare sånna massiva hakor? E det för att dom biter ihop och kommer igen efter en tung wipeout? Ligger dom och gnisslar tänder när havet e platt?

Vad är det som gör att massetermuskeln växer till belgian-blue storlek så fort man dundrat ner för ett 80fots face?

Nu medan jag skriver inser jag ett ännu större mysterium med detta... vad heter stället de surfar?

Om någon vet svaret eller har fler bevis eller kanske känner till andra surfare med konstiga kropssdelar, svara gärna...

Logga in för att svara
#7972 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen  

freddan

en teori kan vara att om du kollar på alla muskelbyggare som trycker anabola och andra tillväxthormoner så har de exakt samma sak. mjukdelarna i skelletet växer av sånt och då får man bland annat ett nytt ansikte på köpte. kolla på carl lewis, han började med tandställning som 31åring, som 25åring hade han fina tänder och inte lika kantigt ansikte. säkert för att han var så dopad att tänderna flyttade på sig.

jag är övertygad om att det går både det ena och andra in i kropparna på en del av de största namnen. varför skulle de vara bättre än andra? dessutom en hel del pengar på spel...

Logga in för att svara
#7975 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

freddan skrev:
en teori kan vara att om du kollar på alla muskelbyggare som trycker anabola och andra tillväxthormoner så har de exakt samma sak. mjukdelarna i skelletet växer av sånt och då får man bland annat ett nytt ansikte på köpte. kolla på carl lewis, han började med tandställning som 31åring, som 25åring hade han fina tänder och inte lika kantigt ansikte. säkert för att han var så dopad att tänderna flyttade på sig.

jag är övertygad om att det går både det ena och andra in i kropparna på en del av de största namnen. varför skulle de vara bättre än andra? dessutom en hel del pengar på spel...

kan vara mest korkade teorin jag hört på länge...

Logga in för att svara
#7978 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen  

fredtiger

Ville bara säga att det inte är jag som är freddan. Fall någon undrar. Personligen tror jag inte att doping är så vanligt i surfing (om bortser från diverse hallucinerande droger som definieras som doping).

Logga in för att svara
#7983 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen  

jao

"Block face" eller "square face" är överlag bra mycket vanligare i staterna och australien än i sverige och europa. Så det är kanske där svaret finns, sen kan man ju undra var den genen kommer ifrån med tanke på att även de är europeiska ättlingar från början

Logga in för att svara
#7987 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Det är tiden i vattnet som utvecklar fenomenet. Om några miljoner år kommer Laird, Dave, Ken mfl se ut så här:

Logga in för att svara
#8001 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

robin_201
graphgraph

man kan se samma fenomen hos svenska spelare i NHL...

Logga in för att svara
#8002 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

jao skrev:
"Block face" eller "square face" är överlag bra mycket vanligare i staterna och australien än i sverige och europa. Så det är kanske där svaret finns, sen kan man ju undra var den genen kommer ifrån med tanke på att även de är europeiska ättlingar från början

it's a quality of the alpha males, it took the adventurous and the fittest to travel from europe for the states/australia. The hobbits were left behind:whistle:

Logga in för att svara
#8008 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen  

jao

SharkBoy skrev:

it's a quality of the alpha males, it took the adventurous and the fittest to travel from europe for the states/australia. The hobbits were left behind

Hur förklarar det att aussies ofta inte är mycket mer än två äpplen höga? Vad de tagit igen på bredd har de i så fall förlorat i längd

Logga in för att svara
#8011 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Förhållandet haka/pannlob ser ju däremot inte så kul ut för bröderna haka på bilderna.

Laird framstår ju inte som nåt direkt snille när han snackar loss i filmerna han är med i.

Hördu Sharkboy platsade du inte bland granithakorna eftersom du blev tillbakaskickad till oss svenska hobbits?

Logga in för att svara
#8015 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

ErikG skrev:

Hördu Sharkboy platsade du inte bland granithakorna eftersom du blev tillbakaskickad till oss svenska hobbits?

haha, no big chin here, but I did leave my oppressive government (only to come to another heheheheh)

Logga in för att svara
#8052 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

It's nothing to do with body building or different nationalities physical traits........ it's all the reaaally good quality columbian cocain that makes them chew their jaws so hard and gives them all the big boy look..!!!
hahahaha:blink:

Logga in för att svara
#8062 Svar: Big chin surfing 18 år, 3 månader sen  

freddandson

hahaha många bra förslag.

jag tror ändå att de hållt andan så jävla länge och hårt att käkarna börjat poppa utåt....

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!