Facebook data

1
Surfare söker rum i Biarritz!
#79823 Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

Donnie
graphgraph

Aloha gott folk! ska bege mig ner till Frankrike, Biarritz i sommar för att leva, ha kul och surfa nåt fruktansvärt mycket:) Men har ett problem är en hemlös surfare, hur i hela fridens namn ska man hitta ett rum/lägenhet att hyra? Väntar på ett överflöd av svar här nu....
Tips på hemsidor, privata ägare? osv. Behöver inte tvunget vara inne i själva smeten kan vara utanför som Bayonne, Anglet, Bidart? Kom igen nu dudes/dudettes några förslag?

Peace

Ändrat av Donnie
Logga in för att svara
#79824 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Kolla på interhome.se dom har riktigt bra priser!

Logga in för att svara
#79831 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

Tror att lägenhet kan bli dyrt, men campingen däremot! Kolla med Friends of Aloha, svenskt surfcamp, vet ej va dom tar per vecka. Annars kanske bo på samma camping, kan bli riktigt billigt. Tror jag fick ge 1500 för nån månad förra året (delade dock campingplats med 6 andra). Den ligger ca 5-10 min promenad från stranden, 1 min longboard, sen kanske 15 från centrum. Finns pool & finfina duschar & annat.

Logga in för att svara
#79833 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

Donnie
graphgraph

gött, tack för svaren! Maiorana, interhome.se verkar bra, fast har tänkt stanna mer en 1 vecka..snarare från juni - october hehe är planerna åtminstone:) Så vill ha ett fast boende ett tag, ska även försöka hitta nåt jobb där nere. Så om ni känner nån där nere som hade kunnat tänka sig dela rum/lägenhet är det bara hojta till! Camping verkar ju skitbra! bimHanna
vet du hur länge man får bo där?

Logga in för att svara
#79836 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Prata med surfakademin, dom känner mycet gott folk där nere!

Logga in för att svara
#79840 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

Donnie
graphgraph

Snackade med Jens på surfakademin, känner honom lite. fick rekommendationer men inget klockrent så där :/ ska höra med de andra grabbarna;) sörfs up Maiorana, surfat basque country? peace

Logga in för att svara
#79842 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Okej okej! Yepp en hel del! det är ett supermysigt ställe!pz

Logga in för att svara
#79845 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

bimHanna skrev:
Tror att lägenhet kan bli dyrt, men campingen däremot! Kolla med Friends of Aloha, svenskt surfcamp, vet ej va dom tar per vecka. Annars kanske bo på samma camping, kan bli riktigt billigt. Tror jag fick ge 1500 för nån månad förra året (delade dock campingplats med 6 andra). Den ligger ca 5-10 min promenad från stranden, 1 min longboard, sen kanske 15 från centrum. Finns pool & finfina duschar & annat.

Hm...8 andra är nog mer korrekt...eller vänta...9...nä 10! Tror mig minnas att när vi var som flest var vi 11 pers på vår lilla ruta, inklusive Daniels annex.

Logga in för att svara
#79906 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Tror vi "bara" toppade på 10... Madame och monsieur var mycket förvånade över hur mycket svenskar gillar varandra

Logga in för att svara
#79907 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Charing is carrying! Kanske kan rekordet slås igen i sommar. 20 pers på lilla fyrkanten?

Annars har Bimhannah rätt, campingen var nice och billigt!

E

Logga in för att svara
#79911 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

hahaha, bara så ni vet birre-tunatripp-kristianstads-veteran-gänget så ska jag nog jobba på stubbs ruta i år nån månad eller 2, eller 3. KOM & HÅLL MIG SÄLLSKAP!!!
Annika kommer du i skalman eller e han borta för gott?

Finns det nån som kör ner för övrigt?

Logga in för att svara
#79940 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

Donnie
graphgraph

soft! ska du jobba på campet bimhanna? vad får man göra där?

marche sur la vagues!

Logga in för att svara
#79942 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Man får se till att det finns toalettpapper , att det finns tvål, städa o tvätta, sopa bort sand, etc

TROR jag

Logga in för att svara
#79946 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

bimHanna skrev:
hahaha, bara så ni vet birre-tunatripp-kristianstads-veteran-gänget så ska jag nog jobba på stubbs ruta i år nån månad eller 2, eller 3. KOM & HÅLL MIG SÄLLSKAP!!!
Annika kommer du i skalman eller e han borta för gott?

Finns det nån som kör ner för övrigt?

Skalman är alive and kicking med ny motor! Hos bilmek nu för lite fix innan besiktning, men han går som ett skott...

Flyttar ner till Hossegor paw riktight (Skalman & jag kör 23/3) så självklart kommer jag o hänger med er i Btz då o då om ni finns på campingen. Räkna med det! Välkommen att hänga i mitt framtida boende när du tröttnat på campingen också... Mi casa es su casa.

Logga in för att svara
#79952 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

Nämen annika! Du bara flyttar dit?! Bra drag! Och ge skalman en klapp på huven från mig <3
Attans att du ej kör senare, kunde liftat. Men vi ses där nere )))

Sverre & Donnie: Jag vet faktiskt inte riktigt, hade bara tänkt sitta i en solstol & se söt ut... hehe Nä men vem vet, får la se!

Logga in för att svara
#79969 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

bimHanna skrev:
Nämen annika! Du bara flyttar dit?! Bra drag! Och ge skalman en klapp på huven från mig <3
Attans att du ej kör senare, kunde liftat. Men vi ses där nere )))

Sverre & Donnie: Jag vet faktiskt inte riktigt, hade bara tänkt sitta i en solstol & se söt ut... hehe Nä men vem vet, får la se!

Klapp på huven - ska ske. Skalman hälsar tillbaka. Du får träffa honom i sommar...

Ang jobbet så, om jag minns rätt, så har du rätt för sig. Tror det ingick att dricka rom också?! Eller hur var det? Det fixar du Hanna!!

Logga in för att svara
#79983 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag att se söt ut, det fixar hon GARANTERAT!! :-D

Logga in för att svara
#80091 Svar: Surfare söker rum i Biarritz! 15 år, 2 månader sen Stoke: 6

bimHanna
graphgraph

haha, 2 talanger jag besitter där ja! Jag kommer la klara mig finfint allt

Logga in för att svara
1