Facebook data

1
Nån som vill ha skjuts till norra spanien?
#801 Nån som vill ha skjuts till norra spanien? 18 år, 7 månader sen  

Calle Uppsala

Hej, jag åker neråt i helgen. Ser ut att bli gott om plats i bilen så om det är någon som vill ner till frankrike kusten eller ner till spanien så kan ni åka ner med mig. Åker hemåt via paris om ungefär två veckor...

/Calle
krl83@hotmail.com

Logga in för att svara
#28997 Svar: Nån som vill ha skjuts till norra spanien? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det låter faktiskt som en lysnade idé! Jag är på!!!

Skriv närmare detaljer på min gästbok!

Kul om vi blir ett gäng , fler som vill hänga på!?

Logga in för att svara
#29002 Svar: Nån som vill ha skjuts till norra spani 17 år, 3 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Lätt att jag är på!

Står du för soppa- och matpengar?

Jo en annan fråga... är det okej med dig att vi spenderar första veckan med att åka runt i Bretagne och kollar på kyrkor och den andra veckan så koncentrerar vi oss lite mer på vinområdena i Bordeauxtrakten?

Vore iofs kul att gå en surfkurs i Biarritz också men det känns som att det blir knappt med tid.

Som sverre säger är det alltid kul när man blir ett gäng!

Logga in för att svara
#29075 Svar: Nån som vill ha skjuts till norra spanien? 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det hade varit kul att få se lite kyrkor , det tycker jag med!
Någon vinprovning och lite vingårds boende går också bra. Bara vi hinner med i alla fall en dags surfkurs i Biarittz! Vill liksom kunna bocka av surfing på min backpackers lista!

Logga in för att svara
#29107 Svar: Nån som vill ha skjuts till norra spani 17 år, 3 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Var det denna tråd du menade Sverre, jag pratar om att åka ner i mars, närmare bestämt kvällen fredagen 14 mars, inte nu i februari. Men tack för tipset.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!