Facebook data

1
skånesurfare vs möss
#8021 skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

alltså, för inte så länge sen dök den här filmen upp på forumet: www.midtide.com/videos/files/sk%E5neresan.wmv

o då slog det mig att jag har sett möss som surfar bättre o snyggare än vad skånesurfarna gör. haha. tror ni mig inte? check it:

Logga in för att svara
#8023 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

double over tail, pretty heavy stuff. and no drop-ins!

Logga in för att svara
#8024 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

cosmocat skrev:
alltså, för inte så länge sen dök den här filmen upp på forumet: www.midtide.com/videos/files/sk%E5neresan.wmv

o då slog det mig att jag har sett möss som surfar bättre o snyggare än vad skånesurfarna gör. haha. tror ni mig inte? check it:

Nu var det ju så att flertalet i vattnet den dan inte var från skåne utan gnagare från andra trakter...varje gång det kommer ett lämmeltåg norrifrån brukar faktist nivån i vattnet gå ner rätt rejält.
Dom råttor jag surfar med i Skåne brukar heller inte surfa tre på varje våg eller för den delen spendera större delen av sin tid simmandes 50m råttsim mitt i brytet..

Logga in för att svara
#8025 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

i gotta agree that the standard of skåne surfer's in terms of ability and respect to the etiquette and other surfer's seems a bit higher than the rest of sweden.

Logga in för att svara
#8027 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

yeah yeah...

Logga in för att svara
#8032 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

ErikG skrev:
cosmocat skrev:

Nu var det ju så att flertalet i vattnet den dan inte var från skåne utan gnagare från andra trakter...varje gång det kommer ett lämmeltåg norrifrån brukar faktist nivån i vattnet gå ner rätt rejält.
Dom råttor jag surfar med i Skåne brukar heller inte surfa tre på varje våg eller för den delen spendera större delen av sin tid simmandes 50m råttsim mitt i brytet..

fy fan för gnagare.

Logga in för att svara
#8046 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Har ni problem med oss skånska surfare?

Logga in för att svara
#8050 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

magge
graphgraph

nä nu j*vlar. Mycket påhopp på gnagare det vart senaste tiden... Sharkboy, du har glömt en viktigt regel för den svenska surfscenen. Gnagare har alltid right of way, i synnerhet om det är nån sympatisör av hammargården som försöker plocka en våg.

Logga in för att svara
#8056 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Hellre en tub i bajan än en bajare i tuben K-man!

Logga in för att svara
#8070 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

hellre en bajare i rökan än en rökare i bajan menar du väl adisGÅRDIS hehehehehe

Logga in för att svara
#8071 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

cosmocat skrev:

Råttsurf!

Logga in för att svara
#8072 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 3

okar
graphgraph

Ha ha ha... faan va grymma rattor. Det e en som far till lite manovrering i sidled till o med. Maste saga att jag e ratt nojd med helgen i seal Rocks och att bo i Manly nar jag ser en crapdag med stoksurf fran Svea...

Hellre en gnagare i bajan, an en bajare i gardaren.

Logga in för att svara
#8091 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

okar skrev:
Ha ha ha... faan va grymma rattor. Det e en som far till lite manovrering i sidled till o med. Maste saga att jag e ratt nojd med helgen i seal Rocks och att bo i Manly nar jag ser en crapdag med stoksurf fran Svea...

Hellre en gnagare i bajan, an en bajare i gardaren.

hehehehe, bra där dude. vi måste snacka lgnhet framöver.

Logga in för att svara
#8116 Svar: skånesurfare vs möss 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

Corner Lappland
graphgraph

Harry the mus... för en legend! Big wave charger hahaha!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!