Facebook data

1
Fest på öland eller?
#8068 Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen  

Lundis

Hur blir det i helgen? e skitsugen på att dra till stugan o röja lite. Alla som vill komma och e ledig, e välkomna!

Logga in för att svara
#8069 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen  

Matte

Jag e på! e ändå här nere ett tag framöver nu och hänger. Vi kan nog räkna med Andreas och gänget me. Ska höra med Polle o co. tror inte mackan kommer, efter det som hände förra helgen....

Logga in för att svara
#8086 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen  

Malin

Ja, fan. Lider verkligen med honom. Det kan inte vara lätt att förlora nån så nära, så snabbt. Men var han på tävligen ändå? Jag och Jon kommer gärna ner o festar!

Logga in för att svara
#8087 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen  

Söderhampa

I´ll be there. see you then my bitches

Logga in för att svara
#8114 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Vi har börjat med bro avgift....

Logga in för att svara
#8146 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen  

Jon

Mackan tävlade inte i helgen, vilket man kanske kan förstå. Han va i Eskilstuna från torsdagen ändå tills idag. Snackade med Tez o det hade tydligen vart en riktig smäll mellan bilarna. Synd att förlora ännu en surfare! Vila i frid Johannes...

Logga in för att svara
#8147 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen  

B.C

RIP. Ännu en surfare som får glida på molnen... Rest in peace big boy.

Mattias och co, kommer gärna på festen, e den på vanliga stället eller? Tror att hampis o chegge hakar me. Plingar när jag vet mer, kan man crasha nånstanns sen eller blir det häng hela helgen i stugan?

Logga in för att svara
#8148 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen  

Jon

Ska Fridge med ner? Hörde att han va på livräddargrejen i helgen. Han visste inte att mackan inte var där. Men tydligen hade det vart milt värdelöst med ett gäng plebejer som tävlade. haha.

Logga in för att svara
#8156 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen  

Mattias

ha ha ha ha ha! Plebejer! Fan, den va bra!

Logga in för att svara
#8173 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Har Redax börjat bugga märkliga telefonsamtal?

Logga in för att svara
#8174 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen  

Mackan

E det så schysst o skämta runt en surfares död?

Logga in för att svara
#8183 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Alla gästinlägg i denna tråd är skrivna från samma dator och förmodligen av en och samma samma person.

Logga in för att svara
#8189 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen  

Anders, P.A.R.T-crew

Jag blir så förbannat trött på sånt här! Ingen av PARTcrew är närvarande vid det här forumet. Vi har en egen sida, som vi kommunicerar med varandra vid. Det var tack vare Jonte som jag fick reda på det här. Detta borde skärpas! De som inte följer ert forum, har noll koll på vad som sägs här inne. Ni kanske borde införskaffa att man inte kan vara en anonym skrivare här inne?

Har mina aningar om vem denna marodör är, vilket gör min ännu mer upprörd. Vi har haft ett antal dispyter med en man ner ifrån Kalmar på ett annat forum (där precis samma sak hände) och jag antar att det är samma person som vart inne på vår hemsida, och sedan publicerat de detaljer han känt vart intressanta här inne. festen i helgen är inte offentlig, och Johannes död är absolut inget att skämta om. Jag tänker inte hänga ut honom här, jag är inte lika låg som person. Men jag vill uppmana honom till att växa upp och bete sig moget.

Tack

Logga in för att svara
#8190 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Oldschool skrev:
Vi har börjat med bro avgift....

Precis köp biljetter av han snubben som brukar hänga utanför turistbyrån:whistle:

Logga in för att svara
#8192 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen  

Anders, P.A.R.T-crew

Sen vill jag uppmana honom att inte använda jon, lundis, mackan eller andreas namn här inne igen. Ingen av killarnai vårt gäng har något med det här o göra.

Logga in för att svara
#8194 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Anders, förstår att du är upprörd, du själv kanske borda regga dig här, om du nu skall leva som du lär? Är inte risken annars att snubben som pajar för Er sen snor ditt handle och låtsas posta inlägg som dig också?

Ett vänligt förslag bara.

Logga in för att svara
#8196 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Låter ju ärligt talat lite skumt att nån skulle vara ute efter att dissa ert lilla surfgäng på det här forumet?

Varför skulle nån göra det när ingen ens vet vilka ni är?

Jag har surfat på Öland från och till sen runt 93-94 ungefär, jag har aldrig sett till varken Lundis, jonis, mackan eller vad ni nu heter varken förr eller senare.

Beklagar er polares död om det nu är sant, trist om nu nån skriver en massa smörja om sånt också.
Då har det ju gått en bit över vad man skall tolerera kanske?

Logga in för att svara
#8210 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

Keno
graphgraph

Kan inte heller säga att jag träffat på några med dom namnen ute på ön, verkar skumt, en aning fabricerat....

Logga in för att svara
#8232 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Jag å tompa såg en gång 5 okända lirare ligga i å plaska på ett av våra sunkigare spots och åkte genast vidare till en tom lineup!!! Ska det surfas med crowd hemma ska jag minsann känna allihopa MGP

Minst sagt en lite lustig tråd det här......

Lyckade ni ta snöhögen Keno?????

Logga in för att svara
#8322 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

Keno
graphgraph

uj uj uj, nu e snöhögen dubbelt så stor, blir en utmaning till en sen natt i helgen:P

MGP regerar, boooooom chackalack!

Logga in för att svara
#8344 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

Tompa
graphgraph

jasså de e här ni håller till era tjeckhewror! jag får hålla med föregående talare.. ämnet verkar något fabricerat..

Logga in för att svara
#8394 Svar: Fest på öland eller? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Ahhh du bosse.....håll dig till ditt egna forum va!!!!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!