Facebook data

1
ford falcon
#8073 ford falcon 18 år, 3 månader sen  

billa_bong

tankte bara kolla om det e nagra svennar som e p[a vag till manly o som behover en bil att cruisa kusten me. Vi ska namligen gora oss av med varan. Om sa e fallet lagg ett inlagg i min gastbok eller kanske ett mail pa danieltorning@hotmail.com.

Har aven en 6,1 dhd med fcs boardbag som jag vill bli av med. runt 400 dollar for brada med vaska. Vaskan e den tjockast som fcs gor o den e helt sprillans, bradan e 4 manader gammal. lite dings e det val men absolut inga stora.

ja ja om intresse finns hor av er pa min mail eller har pa forumet.......

Logga in för att svara
#8188 Svar: ford falcon 18 år, 3 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Faan va dyrt. Jag köpte min Ford Falcon Stationwaggon för 1000 ASD, med AC och allt... i själva verket bestog AC:n av decimeterstora hål i dörrarna. Bilen ventilerades dock snabbt genom dessa hål och man klarade av 50 graders värme utan att dö på en gång.
Några månader senare trykte vi i Cola-burkar i hålen, spacklade med finspackel, spräjade med samma fina guldfärg som bilden hade brevid all annan rost. Och vips fick vi sållt den för nästan 2000 ASD.
Det blev många ICE-Beer den kvällen.

Logga in för att svara
#8241 Svar: ford falcon 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

daniel.t
graphgraph

skillnaden mella din, eran falcon o min e att jag inte har hål eller spackel på den.....

Logga in för att svara
#8242 Svar: ford falcon 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

daniel.t
graphgraph

asd = aud

eller betalade du med asiandollars kanske ha ha

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!