Facebook data

1
Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro att avbryta
#80908 Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro att avbryta 15 år, 1 månad sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

Logga in för att svara
#80909 Svar: Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro a 15 år, 1 månad sen Stoke: 1

Sandra
graphgraph

Trisst att detta ska hända när vi haft sån tur med swell lagom till tävlingen!
Men det var kul o se kvalifikationerna i fredags och öppnigen igår:)
Här kommer förhoppningsvis några bilder!

Logga in för att svara
#80910 Svar: Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro a 15 år, 1 månad sen Stoke: 1

Sandra
graphgraph

Adriano de Souza

Logga in för att svara
#80911 Svar: Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro a 15 år, 1 månad sen Stoke: 36

Henky
graphgraph

Tack! kul att se...

Logga in för att svara
#80912 Svar: Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro a 15 år, 1 månad sen Stoke: 1

Sandra
graphgraph

Och lite Kelly hysteri!

Logga in för att svara
#80914 Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro att avbryta 15 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Jag må vara lite trött idag men VAR går tävlingen??? 3 olika sidor har inte gett mig ngr ledtrådar mer än att det e i Oz...

Logga in för att svara
#80917 Svar: Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro att avbryta 15 år, 1 månad sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Esta skrev:
Jag må vara lite trött idag men VAR går tävlingen??? 3 olika sidor har inte gett mig ngr ledtrådar mer än att det e i Oz...

Guld Kusten, närmare bestämt Kirra och Snapper (där Superbank en gång rullade).

Ändrat av Willy
Logga in för att svara
#80918 Svar: Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro att avbryta 15 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Tack mannen! Jag stokar upp dig för hjälpen.

Logga in för att svara
#80933 Svar: Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro att avbryta 15 år, 1 månad sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

hej!

Supertrist att tävlingen ställdes in när swellet var som bäst...MEN i sammanhanget vill jag påminna alla att Chile befinenr sig i katastrof och att många männiksor dött och dödssiffran befaras stiga. Höll detta i åtanke och sänd en tanke till det chilenska folket som just nu lider.

En dag utan surf kanske är också ett sätt att visa respekt för de som dog på andra sidan Stilla Havet.

Tur i oturen att det verkar inte bli nån tsunami och vi kan andas ut....

Paz y fuerza!

Erika

Logga in för att svara
#80935 Svar: Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro att avbryta 15 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Väl talat
BOS supports Chile and its people!

Logga in för att svara
#80936 Svar: Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro att avbryta 15 år, 1 månad sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Helt rätt att påminna alla om att en inställd surftävling knappast är något att sörja över i skuggan av en sådan här katastrof.

Vad det gäller notisen och dess nyhetsvärde så antar jag att författaren tog för givet att nyheten om jordbävningen redan spridit sig så pass mycket att han inte behövde kommentera katastrofen, utan istället bara rapportera om hur incidenten indirekt skulle påverka en av surfvärldens största tävlingar.

Våra tankar går ut till det chilenska folket och våra vänner där.

Logga in för att svara
#80937 Svar: Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro att avbryta 15 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Helt rätt, Redax!
Mina tankar går ÄVEN till de tiotusentals civila som varje år dödas, lemlästas o våldtas av andra människor i (för mig) helt jävla meningslösa konflikter! Det skulle man kunna göra ngt åt. En naturkatastrof e det svårare att värja sig mot.
peace

Ändrat av Esta
Logga in för att svara
#80982 Svar: Tsunamivarning tvingar Quiksilver Pro att avbryta 15 år, 1 månad sen Stoke: 11

carlos
graphgraph

håller med redax...
kul med bilder sandra
dagen stoke gzaa
/c

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!