klättra på väggar är också en sprot att fördriva tiden med.
Riva ditt hår borde du däremot sluta med.
Mumlandet kan du få att upphöra genom att tugga laktrixpipor.
Bara så ni vet det så var det Papasharq som fick mig att sluta mesa mig och ta mig ut i snön och surfa för nån månad sen. Köpte längdskidor för att hålla igång annars.
JFL skrev: Bara så ni vet det så var det Papasharq som fick mig att sluta mesa mig och ta mig ut i snön och surfa för nån månad sen. Köpte längdskidor för att hålla igång annars.
toppen, då har jag ju åstadkommit något..
Till helgen skall jag i vattnet om det så är så att jag måste jaga svallet på en polenbåt
Alternativ till surf: Bli full och vara dryg på surfsverige. Sen fördriva tiden dagen efter med att pendla mellan att tycka att man är sjukt rolig och att man är en jävla idiot. Sen tränar man en vecka eller två hård fys och äter nyttigt och blir självgod för att sedan åter igen bli full och dryg på surfsverige och så kan det fortsätta tills nästa gång man far iväg på en längre surfresa. Adamski kallar detta fenomen "the circle of life"....
Mm.. Just det där att vara dryg på SS är ju något som vi alla går igenom i perioder.. Då blir det SÅ uppenbart att SÅ många av oss här har SÅ mkt surfabstinens...
Liinus skrev: ... för att du (syster) påminde mig om hur det känns att surfa... Jag hade nästan glömt...
Vad gör ni andra för att ignorera surfabstinensen?
Det gar fan inte!!! Jag har forsokt ignorera (aven surfsverige) och latsas om att surf inte finns, men sa blir man pamind av nan sa kallad "polare" att vagorna fortfarande pumpar dar ute. Fy bovulen.
Ja EEEEEXAKT... Man tror man har glömt, men så påminns man om den där känslan av någon lustig jävel... Den där KÄNSLAN ALLTSÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ja MKT träning på gymmet är givet... Samt snöbräda såklart. Faan, såg idag att mina armar börjar bli lite väl kralliga alltså... Känns fan inte kvinnligt... Men är man athleter som vi härinne så ÄR man...
Liinus skrev: Ja MKT träning på gymmet är givet... Samt snöbräda såklart. Faan, såg idag att mina armar börjar bli lite väl kralliga alltså... Känns fan inte kvinnligt... Men är man athleter som vi härinne så ÄR man...
Kvinnor med vältränade armar är då inget problem för mig!
Och om det är gjort för att surfa bättre så blir det bara snyggare!
Lösningen och heter Thaiboxning, men utfärdar varning, skador kan leda till att man inte kan surfa och man kan få thaiabstinens då man kan missa träningen på grund av surf. På ett sätt ersätts abstinensen av ångest över att man inte kan göra allt. Men det hjälper mot surfabstinens.
Hmm... men hur har dom fejkat det hela? En snubbe åker ner och försvinner? En docka med flaxande armar flyger? En annan gömd snubbe får dockan i huvet och reser sig sen ur poolen? Och det hela filmat med en handhållen kamera?
Isf jäkligt bra trickfilmat, må jag säga!
Jag tror ändå att det e på riktigt.
Verkar som dom använt en docka med samma vikt som test massor med gånger.
Tycker ändå att en människa rör sig och spänner sig och vevar med armarna på ett annat sätt vilket borde påverka flygturen. Kanske är det sant i så fall hade han en jääävla tur.
Extra korkat att ha den där brädkanten framför poolen