Jag kör en NPX Sinner 5/3 utan huva, under har jag FCS Inner System Hooded vest och en rush - DET funkade igår

Frös inte ett dugg!!! Förrän allt kom av
Personligen tycker jag att det är skönt med en dräkt som funkar höst - vår och lite vinter. Jag är också väldigt frussen och ger mig nog inte ut när det är FÖR kallt.... Än så länge är jag för snål för att ha fler dräkter.
De Pontes har västen, den är GRYM. Våtdräkten köpte jag på Surfers Paradise, den är riktigt bra! Såg att De Pontes har tjockare dräkter på rea. Backdoor har Xcel med huva, men det är jobbigt att inte ha någon dragkedja bak (tycker jag). Tänk på att om du har dräkten när det är kallt, så kan det vara skönt med något som snabbt åker av utan krångel. Du är frusen och stel.
Rekommenderar dig att prova dräkter, det är trist om du beställer hem en killdräkt som sitter helt fel. Har själv kört med killdräkter, men när jag provade min tjejdräkt blev det en AHA-upplevelse. Personligen tycker jag inte att det är schysst att prova i affärer och beställa på nätet (av någon annan). Vi behöver stödja våra "lokala" handlare. Men det är upp till dig att avgöra.