Facebook data

1
Surfskola.
#8364 Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

egg
graphgraph

Hej! Jag är en kille på 14år som har surfat en del, nu är det så att farsan och jag vill lära oss surfa for real,vi är inga nybörjare men inte proffs. undrar om någon känner till en bra surfskola surfcamp, där man kan få hjälp med det? sett en del surfskolor som inte är seriösa bara plaskar runt i vitvattnet och vill tjäna cash. Undrar om någon känner till en bra surfskola som är seriösa och verkligen vill elevens bästa,som tar sig ann surfare i alla nivåer mellan nybörjare till duktig surfare. Supertacksam för svar! Kvittar var skolan är belägen bara den är bra. Ha det bäst Egget

Logga in för att svara
#8365 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Jag kan lära er, vart vill ni dra någonstans!

Logga in för att svara
#8375 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Aloha!

Om man vill lära sig så mycket som möjligt under 1 vecka på en surfskola så är mitt tips att crawla innan så att ni orkar paddla ordentligt. Bäst att sätta igång nu så ni är i form inför våren och sommaren...

Kolla in www.surfakademin.se, vi har ett surfcamp/surfskola i Biarritz i Frankrike från maj-september.

Ha det gott
//Göran
----------------------------------
www.surfakademin.se
www.backdoor.se

Logga in för att svara
#8427 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen  

egg

Hej! Får inte dom svar jag söker, vill ha svar från surfare som ev har varit på en surfskola inte någon som driver skolorna, måste vell va någon som känner till något?som sagt det kvittar var skolan är belägen. mvh egget

Logga in för att svara
#8432 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Vi är ett litet gäng som drar ner till Famara 2 mars om det skulle passa - Pedro har nog möjlighet att tilldela dig en kille som heter David som kan anpassa lektioner efter dina behov/nivå. Finns både bra beach surf och points inom gång avstånd på Famara. //Gaz

Logga in för att svara
#8483 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

egg
graphgraph

Tja Gazzer låter faktiskt intresant. Finns det möjlighet att dela boende med er?Om inte är det gott om billigt hyffsat boende i famara? Hur länge ska ni stanna? hur mycket betala ni för resan? Surfs up Egget

Logga in för att svara
#8490 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Boende ligger på mellan 35 och 45 euro per natt för en lägenhet med typ två rum - det blir inte så dyrt delat med 4. Jag ska kolla med Pedro om det finns ett större ställe som rymms ett gäng få se om det dyker upp flera fram till den 2 mars. Apollo.se har rätt bra priser just nu.

Logga in för att svara
#8504 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen  

Alias

Backdoor_Goran skrev:
Aloha!

Om man vill lära sig så mycket som möjligt under 1 vecka på en surfskola så är mitt tips att crawla innan så att ni orkar paddla ordentligt. Bäst att sätta igång nu så ni är i form inför våren och sommaren...

Kolla in www.surfakademin.se, vi har ett surfcamp/surfskola i Biarritz i Frankrike från maj-september.

Ha det gott
//Göran
----------------------------------
www.surfakademin.se
www.backdoor.se

Göran!

Jag har bara träffat dig ett par gånger. Jag tycker du verkar vara en skitskön kille med en STOR kärlek till surfingen. Det är bra.

Men hur mycket jag än beundrar dig för er satsning på butiken och akademien så lämnar det en litet dålig bismak att så förbehållslöst marknadsföra era produkter å tjänster via inlägg i forumet.

Vore det inte "fräschare" att använda sig av de utrymmen som faktiskt finns här för marknadsföringen istället? Å bidra till möjligheten att "Redax" kan fortsätta att förse oss med ett så´n kanonsite som detta är?

Logga in för att svara
#8508 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Japp Famara kommer bli så jävla SMUTT häng på

Logga in för att svara
#8516 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Alias, om du läser den ursprungliga, direkta frågan en gång till så är det väl inte så konstigt att Göran svarar eller?
Egget frågar efter en surfskola/surfcamp, och vad kan vara bättre än att få svar?

Men, då kan väl jag säga det istället:
Egget, kolla www.surfakademin.se . Har varit nere en vecka i Frankrike och "stalkat" surfskolan. Kan säga att grabbarna är seriösa med surfingen och tar sig ordentligt med tid för eleverna.

Sedan kan jag hålla med om att en plattform som kanaliserar pesetas till verksamheter även bör få del av kakan. Vad vet jag, kanske finns det sådant avtal redan idag?

Logga in för att svara
#8527 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen  

Alias

Haha!

OK, om det finns ett sådant avtal...I rest my case.

Återigen, jag känner stor respekt för Göran och hans kumpaners engagemang och verksamheter, och är övertygad om att det de levererar håller vad de lovar och kanske mer.

Efterlyser kanske en aning större tydlighet generellt (gäller inte bara Göran..) avseende vad som är information respektive marknadsföring härinne ibland...

No biggie yet...men det skulle kunna bli.

Logga in för att svara
#8529 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

När det gäller marknadsföring, då får man nästan exkludera allt intressant som sägs eller?! Vi har ett flertal företag "representerade" via olika personer, t ex Nord genom Adam och Niklas, Frankenhauser, Hollywood via Sharkboy, både Esta och Mathias har väl ett visst komersiellt intresse i sina foton. Reportaget om Thor är det smygreklam menar du? Vi har Jeppe från Halabalou, några andra nya spelare med sitt surfcamp i Ericeira. Har inte sett Koala här inne än vad jag kan minnas. Har för mig att Jonas från Rockaway Beach vart här å posta ngn gång också, kan ha fel. Yann för Fahléns, inte för att jag sett honom pusha på något speciellt.

Sen för att inte nämna alla andra som bara rek. olika ställen att åka, handla etc., butiker, märken, webshops, flygbolag, resebyråer etc. nej fan, jag tycker vi sätter censur på hela skiten.

Jag förstår vad du menar, men än så länge så tycker jag mig inte se någon tendens till ett problem, men visst, självklart borde man stödja Redax och SS om man tjänar pengar på att posta här. Dock tror jag inte att så är fallet än.

Logga in för att svara
#8530 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Det är som du säger Daniel - butikerna, surfcampsen,brädtillverkare (NORD) tjäner ju inte till ett livsuppehåll i många fall på respektiva områden (min gissning må jag tillägga) Vill man stödje SS kan man handla hos de som postar här - what goes around comes around - Då har de också de inkomster/omsättning som behövs för att satsa på banners här på SS. Defination och gränser vad gäller smygreklam kontra information lär Redax och de inblandade reda ut under resans gång skulle jag tro -jag är medskyldig till en viss del men hoppas att även detta i längden leder till att Petters insats och arbete med sidan gynnas. (Side note = är "Alias" en välutbildat tjej? Road av denna typ av gissningar - vad tror ni andra? Ledtråd eller sammanträffande? = "Alias" på TV har en kvinnligt huvudrollsinnehavare).

Logga in för att svara
#8536 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Jag tror att "Alias" är en slätrakad ekonomi/juridikstuderande och man. Även om din gissning var hyggligt bra Gazzer..

Logga in för att svara
#8546 Svar: Surfskola. 18 år, 3 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Aloha, vet inte om ni sett att både Surfakademin och Backdoor faktiskt haft annonser uppe pa sajten?

Sen så är det väl alltid känsligt när man själv ger information om sin egen business...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!