När det gäller marknadsföring, då får man nästan exkludera allt intressant som sägs eller?!

Vi har ett flertal företag "representerade" via olika personer, t ex Nord genom Adam och Niklas, Frankenhauser, Hollywood via Sharkboy, både Esta och Mathias har väl ett visst komersiellt intresse i sina foton. Reportaget om Thor är det smygreklam menar du? Vi har Jeppe från Halabalou, några andra nya spelare med sitt surfcamp i Ericeira. Har inte sett Koala här inne än vad jag kan minnas. Har för mig att Jonas från Rockaway Beach vart här å posta ngn gång också, kan ha fel. Yann för Fahléns, inte för att jag sett honom pusha på något speciellt.
Sen för att inte nämna alla andra som bara rek. olika ställen att åka, handla etc., butiker, märken, webshops, flygbolag, resebyråer etc. nej fan, jag tycker vi sätter censur på hela skiten.
Jag förstår vad du menar, men än så länge så tycker jag mig inte se någon tendens till ett problem, men visst, självklart borde man stödja Redax och SS om man tjänar pengar på att posta här. Dock tror jag inte att så är fallet än.