Facebook data

1
Franska rivieran & kring Montpellier
#83976 Franska rivieran & kring Montpellier 14 år, 11 månader sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

Nån som har koll på om det går att surfa på franska rivieran kring Cannes eller Nice? Är även intresserad av ställen längre ner åt kusten kring Montpellier, Seth eller liknande.
Kommer att behöva hyra bräda så om nån sitter inne på info om hyrställen så är även det välkommet.

Är tacksam för alla tips!!

Logga in för att svara
#83978 Svar: Franska rivieran & kring Montpellier 14 år, 11 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Många spots runt Marseille. Sedan vid Montpellier är det Carnon och Palavas som gäller... kan bli riktigt riktigt bra men tyvärr funkar rätt sällan...

Logga in för att svara
#83979 Svar: Franska rivieran & kring Montpellier 14 år, 11 månader sen Stoke: 4

dansksurf
graphgraph

Runt cannes finns där ett spot i utkantan av cannes i delen, som heter La Napoule´.. Spottet hitter du precis ut för ett stort hus med ett stort alcatel skylt..
Kan bli ganska bra, men funkar tuvärr sällan. Du ska ha tür om du hitter swell runt sommaren.. Men jag har upplevt bra swell i början av Juli, så det händer iblandt!!

Logga in för att svara
#84040 Svar: Franska rivieran & kring Montpellier 14 år, 11 månader sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

Tack för tipsen!
Sitter ni inne på några hyrställen oxå möjligtvis? Kommer tyvärr inte kunna ta min egen bräda med mig...

Logga in för att svara
#84054 Svar: Franska rivieran & kring Montpellier 14 år, 11 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Hira skrev:
Tack för tipsen!
Sitter ni inne på några hyrställen oxå möjligtvis? Kommer tyvärr inte kunna ta min egen bräda med mig...

well... vet inte riktigt men du kan kolla med Vagueetvent i Palavas. Tror att de fixar... www.vagueetvent.com/
Annars här är några pix från tisdags swellet på franska riviran...

Logga in för att svara
#84055 Svar: Franska rivieran & kring Montpellier 14 år, 11 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Logga in för att svara
#84056 Svar: Franska rivieran & kring Montpellier 14 år, 11 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Logga in för att svara
#84057 Svar: Franska rivieran & kring Montpellier 14 år, 11 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Ändrat av Mat
Logga in för att svara
#84059 Svar: Franska rivieran & kring Montpellier 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

är det bratts som surfar?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!