Facebook data

1
surfa i storstan
#8464 surfa i storstan 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

ninjita
graphgraph

Kolla vad jag hittade:

surfdome.com/

Kan självklart inte jämföras med ''the real thing'' men om man sitter fast i storstan, och enda alternativet är en sunkigt gym alternativt ingenting alls... så är det här faktiskt helt grymt !!! Dessutom kan man ju verkligen hålla igång precis rätt muskler mellan resorna...

Logga in för att svara
#8465 Svar: surfa i storstan 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

ninjita
graphgraph

''Imagine a place where you could surf quality waves anytime of the day, 365 days a year. The waves of your choice with rides over 200ft long and up to 8ft high left breaking, right breaking, barrelling or peeling all available at the push of a button. A place where the water is warm...''

Logga in för att svara
#8466 Svar: surfa i storstan 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

ninjita
graphgraph

''Surfdome has partnered with the New Zealand based ASR Ltd, who have spent the last 6 years working on artificial reefs and wave pools to bring you the ultimate indoor surfing complex. Check out the technology section to see how these groundbreaking surfing pools generate waves for every level of rider by replicating over 40 of the world's best surfing reefs!

Our partnership with the British Surfing Association and British Professional Surf Association will guarantee the UK's best surf instructors will be on hand at all hours of the day for surf schools, group and private lessons. On top of this, we will be arranging for pro riders to drop in every month with a series of exhibitions and coaching clinics.''

Logga in för att svara
#8473 Svar: surfa i storstan 18 år, 3 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

www.surfline.com/mag/pulse/2000/nov/11_8_japan.cfm

Kostade $2 milj.

För den kostnaden kan alla surfare på SS (+ alla nyfikna kompisar) åka på årslånga boat-trips.

Logga in för att svara
#8549 Svar: surfa i storstan 18 år, 3 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

jag minns att den där japanska poolen var ruggigt dyr att surfa i... men det var så länge jag läste det att jag inte minns den exakta kostnaden

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!