Facebook data

1
Inför för våren...
#8551 Inför för våren... 18 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

...ni som alltid frågar om våtdräkter, snubblade över denna (jojo, den är väl lite mer än ett halvår gammal):

www.surfline.com/video/06_wetsuit_preview/

Tycker representanten från Bodyglove är bäst, han snackar mest om de nya logorna på dräkten, hehe.

Logga in för att svara
#8572 Svar: Inför för våren... 18 år, 4 månader sen  

fredtiger

Har för slö kabel för att se filmerna. Gissar att du redan sett dem Daniel? Kan man få en kort sammanfattning. Eller i vart fall upplysning om vilken, enligt din uppfattning, som är den mest prisvärda 4/3:an för svensk surf? Hur kallt surfar ni i era 4/3:or? Ner till 6-7 grader eller...?

Kaga

Logga in för att svara
#8587 Svar: Inför för våren... 18 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

heh. Det är en sales rep. från varje bolag som försöker sälja deras flaggskepp, finns ingen sammanfattaning, men totalen sammanfattar väl utbudet som finns. I min värld finns det bara två märken, O'Neill och Xcel (ändå har jag fyra RC Classic dräkter). Tyckte Quiksilver dräkten såg varm ut.

Jag byter nog runt när det 10-12 i vattnet, men jag är lite frusen och skulle behöva en 4/3 med hålfiber så, kanske Quiksilver Cell som är något för mig.

Logga in för att svara
#8589 Svar: Inför för våren... 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

snakie
graphgraph

quiksilver cell HFT ser ut som en dräkt man borde slå till på. perfa för våren och höst surfet. annars ser oneill mutant härlig ut.

Logga in för att svara
#8697 Svar: Inför för våren... 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Här kommer lite annan bra info att veta om våtdräkter. Kanske till och med du kan lära dig nånting nytt Daniel

http://360guide.info/wetsuits/2.html?Itemid=5

Logga in för att svara
#8729 Svar: Inför för våren... 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

fredtiger
graphgraph

Tack för tipsen Daniel. Känner mig trygg nu. Har tre dräkter; två excel och en oneil Bara en 4/3:a som saknar för bekväm åretrunt surfing i alla världsdelar.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!