Facebook data

1
jobba och surfa?
#85911 jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

Chrille
graphgraph

Tja! Efter 12 år i skolbänken så vill jag ut å surfa häcken av mig innan jag pluggar vidare! Så jag undrar vart i världen skall man ta sig för att hitta både jobb och bra surf nu i sommar? Kan vara en fördel ifall många skandinaver eller tyskar befinner sig där för att jag talar båda språken flytande(samt engelska men det gör ju de flesta) är utbildad dj, kan segla, hållt på med mycket sport och är halvtaskig ukulele spelare. Annars har jag inte så mycket i form av utbildning som är meriterande gick naturvetenskapliga linjen med riktigt bra betyg men vem bryr sig om de när man inte har någon högskole utbildning? Så jag är tacksam för alla tipps! samt är öppen för diverse jobb erbjudanden ifall någon här har lyckats fånga en fin våg nyligen och känner sig ohjälpligt generös!
Mvh Chrille!

Logga in för att svara
#85913 Svar: jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 1

Zanzo
graphgraph

Du kan ju få hugga ved hemma hos mig I betalning så får du åka med mig i min Opel Astra -94 till olika surfspots i området Du får även tillgång till min vattenkran och andra förmåner, beroende på hur hårt du jobbar(snackar tillgång till toalett, kanske ett äpple när hungern tränger sig på etc.)

Logga in för att svara
#85914 Svar: jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 7

mr webber
graphgraph

dra till indo eller något annat land man kan leva billigt i och skit i att jobba =)

Logga in för att svara
#85915 Svar: jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

Chrille
graphgraph

Haha detta var ytterst generöst måste jag säga! Men ifall du inte har råkar ha ett sommarvedhuggnings ställe i Australien/Hawaii eller något liknande så måste jag tyvärr tacka nej bor ju trots allt mer eller mindre i samma län som du, men tackar för erbjudandet!

mr webber skrev: dra till indo eller något annat land man kan leva billigt i och skit i att jobba =)
Okej! vad kan man räkna på att boende och mat går på där ungefär? Är det bra surf säsong i indo på sommaren?

Logga in för att svara
#85921 Svar: jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Eftersom du inte verkar ha några fler medborgarskap än ditt svenska? Så är du limited till att om du ska jobba så har du inte så extremt många alernativ. Alla länder i EU går bra bäst surf vad jag har förstott är portugal, spanien, frankrike,england, wales, skottland, irland,, norge, har dock ingen erfarenhet av dessa spots. Annars så kan du ordna ett s.k.a workingholiday VISA och de länder som har bra surf är följande Australien, Canada, Nya Zealand. Aja det är bara välja och vraka och ta tummen ur och sluta snacka om det köp en flygbiljett och bara dra.

peace!

Logga in för att svara
#85926 Svar: jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Äh, dra t Brasilien.

Logga in för att svara
#85927 Svar: jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

Bacca
graphgraph

Mat kostar från 10-40 kr och boende kostar allt från 50-200 kr. Allt beroende på vilken standard du vill ha. Surfen är som bäst under våra sommarmånader. I Indo finns det svenskar överallt

Logga in för att svara
#85928 Svar: jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Bacca skrev:
I Indo finns det svenskar överallt

På gott och ont!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!