Facebook data

1
jobba och surfa?
#85911 jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

Chrille
graphgraph

Tja! Efter 12 år i skolbänken så vill jag ut å surfa häcken av mig innan jag pluggar vidare! Så jag undrar vart i världen skall man ta sig för att hitta både jobb och bra surf nu i sommar? Kan vara en fördel ifall många skandinaver eller tyskar befinner sig där för att jag talar båda språken flytande(samt engelska men det gör ju de flesta) är utbildad dj, kan segla, hållt på med mycket sport och är halvtaskig ukulele spelare. Annars har jag inte så mycket i form av utbildning som är meriterande gick naturvetenskapliga linjen med riktigt bra betyg men vem bryr sig om de när man inte har någon högskole utbildning? Så jag är tacksam för alla tipps! samt är öppen för diverse jobb erbjudanden ifall någon här har lyckats fånga en fin våg nyligen och känner sig ohjälpligt generös!
Mvh Chrille!

Logga in för att svara
#85913 Svar: jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 1

Zanzo
graphgraph

Du kan ju få hugga ved hemma hos mig I betalning så får du åka med mig i min Opel Astra -94 till olika surfspots i området Du får även tillgång till min vattenkran och andra förmåner, beroende på hur hårt du jobbar(snackar tillgång till toalett, kanske ett äpple när hungern tränger sig på etc.)

Logga in för att svara
#85914 Svar: jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 7

mr webber
graphgraph

dra till indo eller något annat land man kan leva billigt i och skit i att jobba =)

Logga in för att svara
#85915 Svar: jobba och surfa? 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

Chrille
graphgraph

Haha detta var ytterst generöst måste jag säga! Men ifall du inte har råkar ha ett sommarvedhuggnings ställe i Australien/Hawaii eller något liknande så måste jag tyvärr tacka nej bor ju trots allt mer eller mindre i samma län som du, men tackar för erbjudandet!

mr webber skrev: dra till indo eller något annat land man kan leva billigt i och skit i att jobba =)