Facebook data

1
San Sebastian i augusti?
#86425 San Sebastian i augusti? 14 år, 9 månader sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

okej...drar till Spanien i augusti & har nu fått en oväntad möjlighet att göra en avstickare till San Sebastian. Kommer bara var där ett par-tre dagar & vill såklart ha så mycket vågtid som möjligt. Därför letar jag efter surf & boende som är hyfsat lättillgängligt & inte tar för mycket tid att leta reda på när man väl är där.

Hittade den här på nätet: www.urbansurfsansebastian.com/inicio_eng.html
Någon som varit där & vet nåt om det - alternativt har nåt annat bra förslag?

Vet verkligen nada om San Sebastian & törstar efter matnyttig info (ja, jag har sökt i forumet!). Alla tips om surfspots, swell, var man kan hyra bräda, crowd, boende mm är grymt välkommet!

Logga in för att svara
#86426 Svar: San Sebastian i augusti? 14 år, 9 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Var där 4 dagar i juni förra året. Kommer inte ihåg priser eller vad hotellet som vi bodde på hette, men som jag minns det var det inte så dyrt (2 stjärnor).

Surfade Zuriola tror jag det heter, brytet mitt i stan, varje morgon. Gick upp vid "First Light" runt 5:30 på morgonen, hoppade i plurret ca 20 min senare, 4-8 pers i vattnet trevlig stämning. Vid 9 tiden började det fyllas på ordentligt med folk. Runt 12:00 var det smockfullt (osurfbart i mina ögon). Uppe med tuppen och sova på siestan, och surf varje dag.

Tapas! Tror jag gick upp minst 5 kg, besök Tapas barerna runt torget i gamla stan så förstår du vad jag menar.

Mycket trevligt ställe!

=)

Logga in för att svara
#86431 Svar: San Sebastian i augusti? 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

Lundmark
graphgraph

Far verkligen dit. jag bodde där i 4 månader från januari detta år och 4 månader framåt. Sjukt trevligt folk. Jag jobbade på ett hostel som heter Olgas. Precis vid zurriola, bra strandbryt. ruskigt bra hostel. Det ligger som sagt vid zurriola 2 gator upp. Om tur har tid far till zarutz. typ 20 min därifrån med tåg. eskotrain, sjukt bra strandbryt och mycket större strand så det tar upp swell mycket bättre än zurriola.

Logga in för att svara
#86438 Svar: San Sebastian i augusti? 14 år, 9 månader sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

Tack för tipsen!
Låter som ett trevligt ställe

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!