Facebook data

1
Bästa surfställe?
#8685 Bästa surfställe? 18 år, 4 månader sen  

worldglory

Vilket är ert favoritställe när det kommer till faktorer som bästa våg,
bästa consistent ställe. bästa utan crowd etc?
Bästa våg jag surfat är Santa Catalina Panama
Bästa consistent ställe är Costa rica och bästa ställe som är consistent utan crowd Playa Venao i Panama men också det tråkigaste ställe jag någonsin varit på.

PS sämsta ställe när det kommer till crowd är Aragumbay under säsong, ett femtiotal skogstokiga israeler på samma våg som nyligen blivit utsläppta från armen, australiensare som varit där under 20 års tid har börjat överge stället.

Logga in för att svara
#8686 Svar: Bästa surfställe? 18 år, 4 månader sen  

worldglory

glömde smilet till aragumbay

Logga in för att svara
#8699 Svar: Bästa surfställe? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Stenk
graphgraph

Inte för den passade mig bäst kanske men med tanke på vad det var för folk ute och vad de gjorde på den så säger jag Gas chambers på Oahu.
Consistent är nog Oahu också, surfade 22 av 22 dagar liksom...
Utan crowd kan jag inte säga något som varit så himla bra värt att nämna. Var helt själv på Väddö i 45min i helt okej vågor, gills det?

Logga in för att svara
#8712 Svar: Bästa surfställe? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

ozduckman
graphgraph

bästa våg: Forresters Beach, NSW OZ
bästa consistent ställe: Avoca Beach, NSW OZ
bästa utan crowd: Var som helst på västkusten OZ..

Logga in för att svara
#8713 Svar: Bästa surfställe? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

ozduckman
graphgraph

Banzai!!!

Logga in för att svara
#8728 Svar: Bästa surfställe? 18 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Best uncrowded and quality waves + most consistent in the world without any doubt are parts of indonesia..ALWAYS waves and the most horrendous and filthy barrels that can be had .....nowhere else in the world is as consistent and perfect...take it from a world traveller for the last 27 years..been EVERYWHERE....indo rules man...

Logga in för att svara
#8746 Svar: Bästa surfställe? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Staffan
graphgraph

Håller med Råttmannen, Indo är svårslaget både vad det gäller vågkvalitet och consistency. Bäst utan crowd... surfade huvudhögt, pefekt Grupok på Lombok endast 2 pers ute, men det var -97 och det är väl troligen anorlunda nu. Det var inte så mycket folk på Las Flores i El Salvador när jag var där förra året, max 10-15 pers och grymt bra vågor.

Logga in för att svara
#8747 Svar: Bästa surfställe? 18 år, 4 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Får också säga att jag håller med Ratman. Indo är det absolut bästa jag varit med om. Nias och Asu....mmmB)

Logga in för att svara
#8749 Svar: Bästa surfställe? 18 år, 4 månader sen  

Perra F

Naturlisch is da grose Torö.Men det är bara för oss swediche uberkvallite.Sådeå,Vi i das elit da garde de Docktor åker på das övertid,uter da surfen.Jagund der under Dr Håkan Surfen hospitalet der Luleå.Med väran feta lön så åker vi vartfansomhellst.Jaa naturligsh.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!