Såg på din bräda på marknaden cederholm. Lite väl lång bare för vad jag har tänkt mig. Provade lite längre brädor på Bali men tyckte inte alls om dom. Dessutom bor jag i en liten husbil och har redan alltför mycket utrustning i den. Har inte plats för en longboard... Har du några tidigare erfarenheter med Natural Rhythm, eller hur kommer det sig att du köpte en sån?
En vit 7´3 Bic skulle ju faktiskt vara det allra smartaste egentligen. Får den med gratis leash, gratis boardbag, och gratis frakt för £209. Svårt att slå det! Men jag vill egentligen inte ha en sån. Den är lite för..förståndig

Kanske ändå blir en sån till slut. Gillar egentligen att den är helt vit. Inget fjolleri liksom, endast funktion.
Ändå är jag lite intresserad av den 6´10 fish/funboard som jag länkade till. Iom att jag främst kommer hålla till vid Unstad kanske jag klarar mig med mindre volym än jag skulle behöva på sämre ställen i Norden? Lättare att duckdiva med den än med en Bic också, kan jag tänka mig?
Allt är ju hypotetiskt egentligen iom att jag inte behöver någon bräda på ett bra tag ännu. Men det är kul att diskutera utrustning!