Facebook data

1
perfect waves?
#8817 perfect waves? 18 år, 4 månader sen  

desert dude

Skulle du föredra att få surfa perfekta vågor hela tiden eller att surfa varje våg perfekt?
Själv skulle jag välja det senare...tror jag..

Logga in för att svara
#8821 Svar: perfect waves? 18 år, 4 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Hellre svennesurfa i perfekta vågor än perfekt surfing i svennevågor.

Logga in för att svara
#8842 Svar: perfect waves? 18 år, 4 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Helt klart svennesurfa i perfekta vågor! Jag har kul på den nivån jag surfar nu så hur kul skulle det då inte bli i perfekta vågor.

Logga in för att svara
#8849 Svar: perfect waves? 18 år, 4 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

if you surfed every wave perfectly you would probably get paid to surf perfect waves...perfectly

Logga in för att svara
#8856 Svar: perfect waves? 18 år, 4 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Welcome to Philosophing Surfers Guild

So... whats´s perfect?

As an old fossilized swbrd-judge I will give good points to the ones who are ripping in terms of difficulty and hight (categories that brings money). But I cant say its the most perfect way of riding, even if you get 10´s all the way. I will give 11 to the one´s who, with style, executing methods, stales and laybacks, thats perfect for me. Unfortanly no scorecards will allow me to putt 11´s so the perfect truth is impossible to tell. But I guess I would do some un-perfect flips ´n´spins to get cash, then go to Bugaboos and draw my perfect lines in my perfect conditions.

Whats perfect for you? Och varför skriver jag på ingles?

Logga in för att svara
#8876 Svar: perfect waves? 18 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Having a good time in the surf doesn't always have to do with the quality of waves ..!!
Although most of my most memorable surfs have been in absolutely flawless waves even if I surfed shit that day..just watching them peel off and CRAAAACK on the reef..mmmmm..watching your mate go over the falls on a 10ft barrel is hilarious....pulling into barrels and sometimes eating coral or sand and sometimes making it out....having fun is what it's about..the adventure..2ft slop or 18ft reef grinding filth..the perfect surf is made up of many things..mostly fun..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!