Facebook data

1
Tiki Surf wetsuit?
#88261 Tiki Surf wetsuit? 14 år, 8 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

www.tikisurf.co.uk/heated-wetsuits.asp

någon som har testat denna?? Bra pris o verkar vara varm o go för vinter surf...

MVH: Swingkid

Logga in för att svara
#88262 Svar: Tiki Surf wetsuit? 14 år, 8 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Har testat den 2 ggr och har den till salu billigt om du vill ha den? Ok dräkt, men huvan är ganska liten även på L dräkten. Sen är den inte lika flexig som Rip Curl eller Xcel, men det är ju oftast någon skillnad när priset är lite lägre. Sen är det inte så dyrt att köpa ett löst värmebälte heller som man kan ha till en annan dräkt.

Har lite fler demodräkter till bra pris om du letar efter en dräkt till schysst pris...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#88275 Svar: Tiki Surf wetsuit? 14 år, 8 månader sen Stoke: 2

oxgrip
graphgraph

Jag köpte den inför förra vintern och tycker den är varm och skön. (körde hela vintern utan problem), får se hur den håller denna säsong

Logga in för att svara
#88278 Svar: Tiki Surf wetsuit? 14 år, 8 månader sen Stoke: 11

norrsurf
graphgraph

Har en ny för säsongen som jag testat ett par ggr. Har inte testat heatpadsen ännu. Riktigt varm ,körde
4 timmar förra veckan i nordoststormen på taigan utan att frysa ett skit. Nästan lite för varmt så huvan åkte ner ett par ggr. Dyrare dräkter är säkert smidigare med den duger bra åt mig.
Eftersom jag är rätt lång runt 190 (å tung) så kör jag med xlt. Köpte den på surfspot.se
Behöver du ett par riktigt varma boots så kan jag rekomendera Ascan Extreme 7mm .(från samma ställe).

Mats

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!