Facebook data

1
Inbjudan - Famara 2 mars
#8892 Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Inga fler som hakar på? Alla taggade är välkommna!!

Vi är 4 stokade (grabbs/gubbe) som ska dela boende och en eller annan surf safari - denna gång hoppas jag kunna utforska en del andra breaks på nordvästra sidan av ön. Peeeeez, Gaz

Logga in för att svara
#8894 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

would loove to come mate but can't cause ive got an exam in march..faaark..such is life and in 7 weeks i'll be free again before the ice melts up here..

Logga in för att svara
#8910 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

hope to see you at the secret breaks this spring then! - I'm going to make Esta a few offers he can't refuse and keep you posted!!

Logga in för att svara
#8913 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Vem är den fjärde gubben då? ska bli så jävla smutt Smaskar på en San miguel för att få lite smak på det hela..

Logga in för att svara
#8914 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

kayp från NORDforumet

Logga in för att svara
#8916 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Chill ska bli så jävla kul men vore ju nice att kunna snacka lite mer om det hur vi ska göra med transfer från flygplatsen o så.

Logga in för att svara
#8928 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Let me tell you a story ........... the first time we flew down we had called Pedro's shop and made some basic arrangements - I was also conserned about the transfer and asked the girl working at Pedros shop at the time if they could arrange that - she said "there will ba a car waiting for you when you arrive." Cool.

(Ben from Flagbeach on Fuerta had sent a mini van for us on a previous trip)

So we arrive at the airport in the afternoon, start out looking for our pickup - back and forth we check here, there and everywhere...... No one holding one of those cards with "Gaz da man" or ANYTHING!!!

WTF!?!? We decide tocall the shop and ask what's the deal..... ring, ring......... "Hello Famara SurfShop" - yeah this is Gerrie, where's our pickup - we don't see anyone waitng for us here at the airport. A short silence follows then a rather polite, "Look, this is Lanzarote, just take any fucking taxi, OK?"

So we did .....

As long as you're booked into accomidation with Pedro at Famara he will be awake and show you to the apartment - many of the flights come quite late and they are used to that by now..... Saludos!! //Gaz

Logga in för att svara
#8929 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

apollo.se has flights to Lanza the 2nd of March for 3,300:- Want to share accomidations we're open for it.

Looks to be pumping down there right now! woowoowowowowowwoowwo!!

Logga in för att svara
#8983 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

marre
graphgraph

Tja Gazzer! Jävligt sugen att hänga på,jag är ju ledig och allt. Hur länge ska ni stanna? Kan man dela boende med er? Vad kostar brädfrakten på flyget? Bong on Marre

Logga in för att svara
#8995 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

För oss som åker med Fritidsresor från skavsta fuckin far away airport så kostar det 550kr totalt för brädorna så det är ju bra förra året fick jag pröjsa 650kr för en Golfbag ner till Costa del sol så det är väl billigt enligt mig iaf. Häng på the more the merrier.

Stay Fresh

Logga in för att svara
#8999 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Tjenare Marre! vi stannar en vecka fr.o.m den 2 mars - Pedro är beredd att anpassa boende när vi vet hur många som kommer med. Räkna ungefär 15 euro per natt - cirkus. Brädfrakten är alltid en sorts lotteri - vad har du för bräda?

//GDM

Logga in för att svara
#9014 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

marre
graphgraph

Hola på er! Flyger du Gazzer från Arlanda isåfall vilken flight? Tid? Ni flyger allså den 2/3 och hem 9/3??Tänkte boka samma flyg isåfall , då kan vi ju dela taxi till o från famara. Jag tänkte ta med två brädor i samma boardbag en 7 10 och en 6 10. Tyresö soulsurfer hur länge ska ni stanna? Ha det gott Marre

Logga in för att svara
#9020 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Stockholm/Arlanda Fre 2 Mar 07 15:35 Lanzarote Fre 2 Mar 07 20:15 Futura FUA2314
Lanzarote Fre 9 Mar 07 08:25 Stockholm/Arlanda Fre 9 Mar 07 14:35 Futura FUA2313

Chill, da gaz

Logga in för att svara
#9035 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Marre vi ska också bara stanna en vecka 2mars till 9nde.
min mail är andreas_linn@hotmail.com bara höra av sig alltid roligt med fler folk

stay fresh

Logga in för att svara
#9038 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Gazzer skrev:
hope to see you at the secret breaks this spring then! - I'm going to make Esta a few offers he can't refuse and keep you posted!!
Hmm... Är det vad jag hoppas, skulle det kunna gå vägen... Jag har ngr tomma Ikeabags klara.

Logga in för att svara
#9159 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Inga andra som vågar hänga på till Lanza? Kom igen fegisar - jobba kan du alltid göra "senare".........

Logga in för att svara
#9164 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Vafan!!! Ta o hyr en bil o kom över till Fuerte någon dag så kör vi en session.. E ett gäng svennar här!!! O det e ju mitt under Corralejos Karnial!!!!!
Peace...
MVH: Swingkid

Logga in för att svara
#9165 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Inte alls omöjligt! Vi tar saken upp för diskution och hör av oss!

Chill, da gazz

Logga in för att svara
#9166 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen  

secret name

Hör o häpna!!!

En australiensare beskrev sin ilska över hur ett ställe blivit förstört av israeliska surfare. How the fuck are they thinking? You dont see anyone else go surfing with 10 other guys at the same wave! Would you? Maybe you go with one or two friends but not 10 at the same time. First when I saw that happend I was laughing at it, but I dont laugh anymore. Its not fun anymore!

Och nu hör o häpna märker jag att samma fenomen sker bland svenska surfare...

Då kanske ni kan förklara hur ni tänker?

Är det så här det riskerar att se ut föreslår jag att man tar en kustremsa , tex Famara och låter alla stora gäng från Israel Tyskland och Sverige surfa där OCH STANNA DÄR. Så slipper man mötas av 15 st som kommer på en gång och förstör alltihop!

Logga in för att svara
#9170 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Vi är just 4a pers just nu så stort gäng vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om..

Logga in för att svara
#9180 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Rarley do I respond to anonomous postings - simply because they lack merit and value so I have no comment to secret name either ....

Logga in för att svara
#9183 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen  

secret name

"You have no coment to secret name" Fair enough!

But you obviously have no coment eighter to the FACT described. Simple because there is no way of defending that kind of stupidity.

Its not me you should respond to but to the fact itself! Obviously its a reality you wanted to happend even if you are only four guys right now. "Ju fler folk desto roligare"

Funny thing that one of you use "soulsurfer" in his nickname

If this is the idea of swedish surfing I would like to stay far away from you overseas. Surfing is not like a fucking skiingtour where there is no problem go 10 guys together...just more fun

Logga in för att svara
#9190 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Anymore soul surfers want to join our trip drop a line. It's still pumping on Lanza!

Logga in för att svara
#9199 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

When are you guys going?

Logga in för att svara
#9200 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Ok ok...jag såg det nu....2 Mars...Got it....he he he...för mycket rödtjut ikväll....he he:silly:

Logga in för att svara
#9218 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

DU secret name vad vill du? Om jag vill använda ordet soul i mitt nick här så är det väl för fan upp till mig och nåt som är ännu roligare är att du inte ens vågar träda fram utan skriver från ett guest konto
kom med nåt konstruktivt istället.

Logga in för att svara
#9267 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

marre
graphgraph

Tja på er Gazzer o tyresö soulsurfer! Nu är det bokat o klart flyger från skavsta 2/3 kl 1720 skulle igentligen flyga från arlanda men det blev ej så. Vi lär höras o betämma en del saker. Mvh Marre

Logga in för att svara
#9282 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Tjena... Jag ska försöka åka så tidigt som möjligt den 2:a, för jag flyger via Madrid... Hoppas att jag landar någorlunda samma tid som er eller tidigare...
Som sagt hade ju vart bra å snacka ihop oss om taxi dit å hem å boende å så..

Logga in för att svara
#9284 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Ja jag håller med vi skulle snacka ihop oss jag menar om det är så att nån får vänta nån timme på nån annan så är väl inte det hela världen så kan vi splitta taxi o sånt. Är så sjukt laddad oj oj
Kay fick du Gmail grejen av Gazzer? om du har det så heter arundstrom@gmail.com där

Stay fresh

Logga in för att svara
#9286 Svar: Inbjudan - Famara 2 mars 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Nej jag fick aldrig det... Har msn dock: gasmasc@hotmail.com

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!