Facebook data

1
torö 21/9
#89090 torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

tänkte dela med mig av några rutor jag tog efter 3 timmar i vattnet i morse.

som vanligt var det bättre i början, detta är efter de bättre seten hade passerat. varmt i vattnet och luften, inte en vindpust, och 4 personer i lineup....

Logga in för att svara
#89091 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

Logga in för att svara
#89092 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

Logga in för att svara
#89093 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

ådén på långbrädan

Logga in för att svara
#89094 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

Logga in för att svara
#89095 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

Logga in för att svara
#89096 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

+ stoke !

Logga in för att svara
#89097 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

ta med mig next time guys

Logga in för att svara
#89099 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 3

Laney
graphgraph

Fina bilder. Jag var där me. Kom till stenstranden vid halvnio-tiden. Då var det rätt flat. Körde en stund ensam ute vid udden, var väl sådär. Tiny. Off shore/side shore-bris i alla fall. Trodde det skulle ha byggt mer under natten, då hade det kunnat bli riktigt fint när vinden vände på morgonen.

Men åkte tillbaks till stenstranden och då låg fem pers i vattnet. Kom ju in några set och kul med lite glassyness istället för stök.

Logga in för att svara
#89100 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

Laney skrev:
Fina bilder. Jag var där me. Kom till stenstranden vid halvnio-tiden. Då var det rätt flat. Körde en stund ensam ute vid udden, var väl sådär. Tiny. Off shore/side shore-bris i alla fall. Trodde det skulle ha byggt mer under natten, då hade det kunnat bli riktigt fint när vinden vände på morgonen.

Men åkte tillbaks till stenstranden och då låg fem pers i vattnet. Kom ju in några set och kul med lite glassyness istället för stök.

aha, så det var du, såg dig där ute. visst var det tiny men det tog sig efter ett tag och vissa av seten var riktigt kul. hade också hoppats på mer vågbygge under natten men det verkade som att alla hade överskattat vinden. tror det kom 3-4 set efter du drog när solen kom fram, och de var axelhöga och helt glassy, kändes som ett helt nytt swell som kom in. efter dem så var det helt platt, lite som sista dödsrosslingarna från havet skulle man kunna säga...

Logga in för att svara
#89101 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

Maiorana skrev:

fattar inte att du inte köpt en moppe ännu...?!

Logga in för att svara
#89107 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Grattis till finsurfet! skönt å se!

Logga in för att svara
#89114 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

freddandson skrev:
Maiorana skrev:

fattar inte att du inte köpt en moppe ännu...?!

Jag har en moppe men det är typ omöjligt att köra med brädan i 65 kmh när det blåser... plus att det skulle ta ungefär 1.20 timmar att åka ut till torö...

Logga in för att svara
#89115 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Maiorana skrev:
Jag har en moppe men det är typ omöjligt att köra med brädan i 65 kmh när det blåser... plus att det skulle ta ungefär 1.20 timmar att åka ut till torö...
Men vari ligger problem1? Du åker kommunalt så långt det går och sen plockar du upp moppen som du gömt bakom ngr törnbuskar. Du behöver inte köra fortare än 65 km/h sista biten. Et voilà!

Cleana vågor!

Logga in för att svara
#89117 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

hahaha det är ju en rätt smart idé

Logga in för att svara
#89132 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

såg en tjej med moppe på stenis förra veckan, hon satt på brädan och körde.....

Logga in för att svara
#89148 Svar: torö 21/9 14 år, 7 månader sen Stoke: 3

Laney
graphgraph

jacobw skrev:
Laney skrev:

aha, så det var du, såg dig där ute. visst var det tiny men det tog sig efter ett tag och vissa av seten var riktigt kul. hade också hoppats på mer vågbygge under natten men det verkade som att alla hade överskattat vinden. tror det kom 3-4 set efter du drog när solen kom fram, och de var axelhöga och helt glassy, kändes som ett helt nytt swell som kom in. efter dem så var det helt platt, lite som sista dödsrosslingarna från havet skulle man kunna säga...

Låter nice. Hoppas få uppleva fler off shore-tillfällen i höst, med lite större vågor. Kan bli så magiskt när det slår om från stark on shore under natten till off i gryningen. Grattis till dödsrosslingarna

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!