Facebook data

1
WTF? Carl Lewis Surf Exerciser - fynda!
#89930 WTF? Carl Lewis Surf Exerciser - fynda! 14 år, 6 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Logga in för att svara
#89931 Svar: WTF? Carl Lewis Surf Exerciser - fynda! 14 år, 6 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Det är alltså den här du kan jucka loss på.

Logga in för att svara
#89932 Svar: WTF? Carl Lewis Surf Exerciser - fynda! 14 år, 6 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Bort med tassarna, den e MIN!!!

Logga in för att svara
#89936 Svar: WTF? Carl Lewis Surf Exerciser - fynda! 14 år, 6 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Det finns fanimej sju (7) exemplar. Plenty to go around!!!!

Logga in för att svara
#89937 Svar: WTF? Carl Lewis Surf Exerciser - fynda! 14 år, 6 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Det sägs att endast ett fåtal tillverkas per år, och att det gör underverk för din surfing...Kelly Zlater har tydligen en eller flera...

Logga in för att svara
#89947 Svar: WTF? Carl Lewis Surf Exerciser - fynda! 14 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Undrar vilket gym/spa som köpte in de dra? Inte konstigt de kursade, kanske inte den smartaste investeringen.

KVD är roligt. Sjukt vad folk genom sitt företaget. Såg en Rolex där för ett par år sedan. Tror den gick för 300 000 tillslut. Men det jag inte förstår är hur någon köpt en Rolex och satt upp det på företaget. Representation kanske?

Logga in för att svara
#89953 Svar: WTF? Carl Lewis Surf Exerciser - fynda! 14 år, 6 månader sen Stoke: 3

Thörn
graphgraph

Wow! Budar man på alla 7, eller finns det fler länkar?

Logga in för att svara
#89971 Svar: WTF? Carl Lewis Surf Exerciser - fynda! 14 år, 6 månader sen Stoke: 8

tobbe
graphgraph

Med tanke på att många jag ser i vattnen kring stockholm, kanske främst gällande mig själv, tar få vågor och/eller ramlar i takeoffen, gör nog en sådan här maskin större underverk för surfet:

www.vasatrainer.com/index.php?page=Ergometer%20Exercises%20Surf%20Paddling

Troligen inte lika rolig dock.

Logga in för att svara
#93087 Svar: WTF? Carl Lewis Surf Exerciser - fynda! 14 år, 2 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!