Har redan postat ett inlägg på en annan tråd om detta men kanske får fler svar om jag startar en egen!
Nu har jag tröttnat på alla ospontana vänner som hellre stannar hemma än reser. Alltså söker jag resesällskap i vår då jag siktar på att dra till Sydamerika (har väl framförallt tänkt på Costa Rica, Brasilien och Nicaragua) och surfa.
Jag har spenderat alla mina sommrar i Biarritz så har surfat lite innan men är fortfarande nybörjare och jag vill verkligen lära mig på riktigt nu.
Personen jag söker ställer jag inga större krav på, bara man vill surfa och känner sig taggad på hela idén. Både tjejer och killar i alla åldrar men skön personlighet, som vet hur man får up en morgontrött tjej till gryningen och gillar att dricka öl med lokalbefolkningen. Det är ju dessutom en jättefin bonus om personen i fråga snackar typ spanska hehe...
Den lilla plan som finns är enkelt boende nära stranden, att det finns en by eller något i närheten så att det inte är stendött, och sen bra surf såklart!
Så är du eller någon du känner sugen på att joina eller har tips och idéer om ställen man kan åka till, vad det kostar, vart man köper bräda, hur man kommer dit o.s.v så skriv bara här eller langa ett mail till
nadine.hi@hotmail.com
Jag är öppen för förslag!