Facebook data

1
my negative stoke
#91053 my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Hello!

Just wanted to find out who has been giving me so much negative stoke, if you have, please write here and explain why.

I am losing sleep every night over this

I mean, I am very upset.

Is it my silly name?

that I type in English?

do you just hate luchederos?

do you hate foreigners?

my occasional jab at longboarders, kite boarders and boogie boarders?

WHY ??? WHY???? WHY?????????

I had like plus 13 just a couple of weeks ago! What have I done since then?

The guilt is killing me!'

Please explain

Logga in för att svara
#91058 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

no idea. i gave you a + just for your profile pic. youre welcome.

Logga in för att svara
#91060 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

here you go poor boy +
its jocke.2 for sure...

Logga in för att svara
#91066 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

I think thats f**ed up!
SharkBoy is one of the few giving constructive feedback or advice on surfrelated topics.
Has been as far back as can remember.
(That said, its nothing wrong with having other less surf related discussions aswell)

Allthough I find it hard to believe youre not sleeping at night cos of this ill give you a + stoke!

Logga in för att svara
#91067 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

tror Elin behover mer ++++++++

Logga in för att svara
#91069 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

I'm innocent! But my guess is that you'r on to something when you mention your silly name (or is it?) and your occasional jabs. Isn't it any other way you could find out, like bribing redax to make him check (if technically possible)? Don't feel bad, I have the tendency to do stuff (including posting things here) that seems to annoy a lot of good people. /JB

Logga in för att svara
#91087 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

thanks Jacob and MistaRippa, that's appreciated, I'll probably gain an extra hours sleep for that!

Elinn, I am worried about you, I have been trying to give you a boost daily but can't even get you out of the minus 60's

Jesper, I think you are right, we'll have to discuss it over a beer at the next surf destination.

Plus stoke to alls you.

But the question still remains....WHO?......and WHY???????

Logga in för att svara
#91089 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

du får ett plus av mig med!

Logga in för att svara
#91091 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

SharkBoy skrev:
Hello!

Just wanted to find out who has been giving me so much negative stoke, if you have, please write here and explain why.

I am losing sleep every night over this

I mean, I am very upset.

Is it my silly name?

that I type in English?

do you just hate luchederos?

do you hate foreigners?

my occasional jab at longboarders, kite boarders and boogie boarders?

WHY ??? WHY???? WHY?????????

I had like plus 13 just a couple of weeks ago! What have I done since then?

The guilt is killing me!'

Please explain

You're so cute. I'm going to give you a heart stoke.

Logga in för att svara
#91093 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

I am telling ya its Jocke2.0 !
He spent his life giving me minus 60 within a month.. it got to a point where I thought, fuck he must be psycho... coz he was like "I know who you are and I am gonna rip you up"
freaky obscest dude, stay away from him...

Logga in för att svara
#91095 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

elinn skrev:
He spent his life giving me minus 60 within a month.. it got to a point where I thought, fuck he must be psycho... coz he was like "I know who you are and I am gonna rip you up"

AHA DÄR KOM JAG PÅ DIG ELIN PELIN! Du har gett Sharkboy minus-stoke för att sedan börja skylla på Jocke 2.0! LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGT ELIN........MYCKET LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGT!!!

BOS for Life

Här är en bild på mig från Norge för några veckor sedan... Vågen är tillägnad dig Sharkboy...

Logga in för att svara
#91098 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Fan va det ska va svårt att posta bilder....

Logga in för att svara
#91099 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Föresten! Jag hade 34 plusstoke sist jag tittade! Nu har jag 3 och jag har ju fan inte ens varit här inne! KOMPLOTT!!!!

Logga in för att svara
#91103 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 3

mariapetersson
graphgraph

Kan man få plus och minus?!

Men jag ger alla ett plus i allafall!!

+ på er

Logga in för att svara
#91104 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

It's me Sharkboy, sorry but Im giving you minus stoke for every bitchslap you gave away at Sheepos party.

I think you been to aggressive both on land in the water lately..

Good luck with the sleep tho!

Logga in för att svara
#91114 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Annika, you made me blush

Adamski, that picture of you made me blush

Maria, quit making me blush

I was about to sleep better, but then Lars visited this thread.

Hey, Lars, bitchslaps are my way of saying I love you

now back to the subject....WHO???

and WHY?????????????

Logga in för att svara
#91153 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Hahahahaha

Over 400 views, another minus stoke vote och ingen som erkänner det.
HahA

Kanske vi ska ändra tråd teman och ge ett chans att tala öppet om vem man har gett minus stoke till och varför

Jag har gett en minus stoke till Gazzer för länge sedan, anledning, tyckte han hade för kort stubin och la för mycket tid i att spamma chatten med anti BOS propaganda. Men han har varit bättre på sista så ja äkte hans stoke igen.

Jag gav oxå Elin-Nybörjare en gång för att hon gick på mina nerver.

Eran tur nu...varsågod

Ändrat av SharkBoy
Logga in för att svara
#91158 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

Ger minus till idiotiska frågor, tex funkar torö på sydlig vind 15 m/s? Är det kallt i vattnet på vintern? Vart ligger laxvik? mm...

Ger plus till bra svar på idiotiska frågor... och till bra frågor med bra svar. Ger plus till bra filmer och bilder.

Logga in för att svara
#91194 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

I have the answer. It is Redax. He is doing it. Why you ask? Well rumor has it that he has been commissioned by the University of New South Wales to conduct a study on the effect of "Negative Stoke" on the human psyche.

He will soon be sending out a blanket for you to fill in. He is trying to find out if Negative Stoke surfing on the internet can have an effect ones surfing.

// Lee.

Logga in för att svara
#91195 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

ps. I gave you a negative stoke did you feel any different?

Logga in för att svara
#91197 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Lee skrev:
ps. I gave you a negative stoke did you feel any different?

yes, it now feels like I have two left feet

damnit, now I won't be able to sleep again

pretty funny that 500 views later, no one still admits that they give out neg stoke...hilarious

Logga in för att svara
#91200 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

I dish out both the good and the bad. Usually stoke+ but people who piss me off with stupid remarks get a stoke-.

Sharky, when it comes to you, I may have sometimes or another given you a stoke-, especially when you and Sverre were at your BOSiest. But I'm pretty sure that you've mostly recieved stoke+ from me. Although this thread kinda wants to give you a stoke-, it's pretty whiny. Cry-baby.

People who post creative stuff and pics of their surftrips get stoke+ from me.

Adamski, I can't but help giving him stoke+ everytime I think of his naked ass and extended middle finger fighting off fully equipped police at the Gothenburg riots.

Elinn is right though. Her Stoke -56 is to do with Jocke 2.0 being adamant over the theory of elin_nybörjare = elinn. Nothing in this Universe pissed Jocke off more than elin_nybörjare.

I used to have quite a lot of stoke but it got erased, I think by Sverre. I remember a threat that I guess he fulfilled before he left.

I wish Facebbok also had an Unlike button, it's sucks only being allowed to like stuff. Does that mean if you don't "like" something you "unlike" it? It's better with the SS-way. Stoke+, indifferent and stoke-.

Logga in för att svara
#91207 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

elinn skrev:

elinn jag tror att det är något fel med din 'stoke' hjärta..jag gav dig en stoke 2 veckor sedan för något du hade skrivit och kollade efter och det blev som en MINUS stoke..inget skämt och JA jag tryckte på rätt hjärta!!

Logga in för att svara
#91210 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

RATMAN skrev:
elinn skrev:

elinn jag tror att det är något fel med din 'stoke' hjärta..jag gav dig en stoke 2 veckor sedan för något du hade skrivit och kollade efter och det blev som en MINUS stoke..inget skämt och JA jag tryckte på rätt hjärta!!

Intressant teori! Men i så fall är det intermittent. Var tvungen att testa.
Gav + till elinn och det blev plus, som det borde alltså.

Logga in för att svara
#91214 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

hmm kan inte ni prova igen ?

Logga in för att svara
#91237 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

interesting WIlly, I would've never suspected you hehe.
But Adam definitely deserves plus for that pic, it seriously is the best pic I've ever seen

666 views now and no one can admit it haha.

Ändrat av SharkBoy
Logga in för att svara
#91245 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

I dont give away minus I belive in Karma:-) but I do give away a few stoke to the people I think deservs it.
Sharkboy is one of them who deserves stoke cause he got a skill in surfing and he´s willing to share some advise about boards, Fins etc.

Logga in för att svara
#91361 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

I see your on your way down again. My advice to you is to put a post-it note on your screen were you usually see your stoke-meter.

Logga in för att svara
#91369 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Willy skrev:
I see your on your way down again. My advice to you is to put a post-it note on your screen were you usually see your stoke-meter.

-15 in like two days! amazing, must be some sort of record on here. Stoked!

Logga in för att svara
#91385 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Surfer skrev:
I dont give away minus I belive in Karma:-) but I do give away a few stoke to the people I think deservs it.
Sharkboy is one of them who deserves stoke cause he got a skill in surfing and he´s willing to share some advise about boards, Fins etc.

i gave you stoke for that surfer!!

Logga in för att svara
#91414 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

All this talk about sharkboys stoke has made me think... Lots of negative stoke means somebody cares. Maybe not in the lovey-dovey way Sharkman's little heart desires so badly since it requires heaps of positive stoke...but at least you irritate someone enough to care enough to push that button and give you yet another neggo stoke. Dude, that makes you important for Surfsverige!

Me...I just sit here crying over my mediocre 8. Nooooh-ooh-bo-oh-dy-y caaaaaaaaares... Sob sob.

Logga in för att svara
#91421 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

This discussion sounds familiar? Anyway, I give you a +stoke Sharkboy, of course! I think there's someone called Jante following a special Swedish law who gives you -stoke

Logga in för att svara
#91453 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Annika skrev:
Me...I just sit here crying over my mediocre 8. Nooooh-ooh-bo-oh-dy-y caaaaaaaaares... Sob sob.

Someone cares!! Jag har fått två puss...jag menar plusstoke!!

Logga in för att svara
#91455 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

I gave you some plus Annika for your encouraging words!

I miss the sverre days, the BOS crew kept this forum safe from this sort of negstokemobbning!!!

But I really appreciate your point! It will be so much easier to snake and drop in on everyone when I now know how much they hate me hehehehe

Thanks Hea! Plus stoke back atya....you in Zealand now?

Logga in för att svara
#91456 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Ett + Chris söderifrån!

Logga in för att svara
#91462 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

SharkBoy skrev:
I gave you some plus Annika for your encouraging words!

Logga in för att svara
#91464 Svar: my negative stoke 14 år, 5 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

adamski skrev:

Fan va det ska va svårt att posta bilder....

Adamski! e detta stadt eller larvik?? har missat några bra larvik sessions i det sista... såg typ ut så här, eller har jag helt fel....

Logga in för att svara
#91559 Svar: my negative stoke 14 år, 4 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Tack SharkBoy Not in New Zealand, Im in Floripa at the moment, and off to Chile tomorrow... Will be back in NZ one day though, thats for sure!!!!!

Logga in för att svara
#91562 Svar: my negative stoke 14 år, 4 månader sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

I think it's because you make people write in English who'd be better off writing in Swed...

Sorry

Jag tror att det är för att du får folk att skriva på engelska fast dom borde hålla sig till svenska istället.

Ingen nämnd ingen glömd

Logga in för att svara
#91568 Svar: my negative stoke 14 år, 4 månader sen Stoke: -44

Luke Egen
graphgraph

Kära Sharkboy,
Jag ger dig minus alla dagar i veckan av den enkla anledningen att du är amerikan. Jag gillar inte amerikaner och kommer aldrig att göra. Det är babylon, västkust som östkust, Oregon som Florida. Jag tänker aldrig sätta min fot där och hoppas de flesta tänker både en och två gånger innan de närmar sig den förbannade kapitaliststaten...... där har du mitt bidrag till denna tråden!

minus, minus, minus, minus till dig Sharkboy!!!

Logga in för att svara
#91572 Svar: my negative stoke 14 år, 4 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Luke Egen skrev:
Kära Sharkboy,
Jag ger dig minus alla dagar i veckan av den enkla anledningen att du är amerikan. Jag gillar inte amerikaner och kommer aldrig att göra. Det är babylon, västkust som östkust, Oregon som Florida. Jag tänker aldrig sätta min fot där och hoppas de flesta tänker både en och två gånger innan de närmar sig den förbannade kapitaliststaten...... där har du mitt bidrag till denna tråden!

Surfrape?

Logga in för att svara
#91573 Svar: my negative stoke 14 år, 4 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Luke Egen skrev:
Kära Sharkboy,

10/10...pure quality here...were you ever BOS?

Logga in för att svara
#91574 Svar: my negative stoke 14 år, 4 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Luke Egen skrev:
Kära Sharkboy,

Ouch, det var hårt sagt!
Kan till viss del förstå ditt agg gentemot 'landet i väst' men inte att förglömma att vi surfare ska hålla ihop, oavsett ursprung, ty vårt 'fosterland' e havet.
/den naive

Logga in för att svara
#91600 Svar: my negative stoke 14 år, 4 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Esta skrev:
Luke Egen skrev:
Kära Sharkboy,

Ouch, det var hårt sagt!
Kan till viss del förstå ditt agg gentemot 'landet i väst' men inte att förglömma att vi surfare ska hålla ihop, oavsett ursprung, ty vårt 'fosterland' e havet.
/den naive

I know! Very hård sagt from a guy with an American girlfriend and who spent the last couple of years living there...I'd expect more tolerance from him

Logga in för att svara
#91607 Svar: my negative stoke 14 år, 4 månader sen Stoke: 4

bigfat
graphgraph

Cheer up!!! Lars is leaving Next sunday!!! I know it's been tough. We all felt abit down and exhaused! But yes another event is soon here! Lars is gone/Lars Stay away will celebrate the end of this year and beginning of next in all possible ways!

Ändrat av bigfat
Logga in för att svara
#91608 Svar: my negative stoke 14 år, 4 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

bigfat skrev:
Cheer up!!! Lars is leaving Next sunday!!! I know it's been tough. We all felt abit down and exhaused! But yes another event is soon here! Lars is gone/Lars Stay away will celebrate the end of this year and beginning of next in all possible ways!

this makes me very happy

stoke to you

Logga in för att svara
#91611 Svar: my negative stoke 14 år, 4 månader sen Stoke: 4

bigfat
graphgraph

I have To give you à plus later! And that's for the media markt session we had awhile ago!
Just gave one away To Lars since he's doin us a favor and leaving us!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!