Facebook data

1
Vart ska kan man resa i maj?
#9106 Vart ska kan man resa i maj? 18 år, 4 månader sen  

Daun

Vi funderar på att ta oss iväg i mitten på maj och surfa någonstans, helst i Europa.
Vi har ganska ringa surferfarenheter och ingen utrustning, så man måste kunna hyra på orten.

Har sett i forumet att det skrivs en del om Portugal. Finns det någon som kan rekommendera vart vi kan åka och hur vi kommer dit?
Då vi inte har tänkt att endast surfa så får det gärna var ett schysst ställe.

Logga in för att svara
#9114 Svar: Vart ska kan man resa i maj? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

fardis
graphgraph

Varför inte dra er till Frankrike...runt Biarritz, Hossergor och Anglet finns det ganska bra surf. Var själv där nere förra försommaren. Riktigt trevligt ställe..! Finns även ett ganska nice uteliv om man är intresserad av det. Jag kom visserligen inte ner förrän i slutet av maj, och hade då precis missat en ganska intensiv vecka med riktigt bra surf. Tyvärr var det flat i drygt en vecka efter det men sen blev det stort igen..!
Ja eftersom mina vänner redan var nere och hade bil så var det bara att flyga för min del. finns billiga flyg till Bordeaux och sedan kan man ta snabbtåget ner till Biarritz för under 200kr.
Det är vad jag har att rekommendera men det finns säker många fler här med betydligt mer erfarenhet på bra platser än mig.

Lycka till
/danne

Logga in för att svara
#9128 Svar: Vart ska kan man resa i maj? 18 år, 4 månader sen  

Martin

Kolla in det svenska surf campet i Ericeira / Portugal, www.lapointsurfcamp.com
Funderar på att dra dit. Ser sjukt chill ut.

Logga in för att svara
#9235 Svar: Vart ska kan man resa i maj? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Larsa
graphgraph

Jag har planer på att åka till Peniche (Portugal) 11e maj. Tyvärr blir det bara en vecka, tills den 19 e maj. Det är lätt att ta sig dit med buss från Lissabon. Camping nära havet och helt ok surf på ett flertal ställen i närheten. Ericeira är också bra.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!