Facebook data

1
Durban!
#91377 Durban! 14 år, 5 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Tjena,

Kommer att aka till Durban i Sydafrika med jobbet i borjan av april och tankte stanna en vecka eller tva extra, for att surfa forstas... Nan som har varit dar eller kommer att vara dar i april, eller kanske nan som bor dar? Tar tacksamt emot tips pa billigt boende och annat smatt och gott...

/Hea

Logga in för att svara
#91410 Svar: Durban! 14 år, 5 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Ingen?

Logga in för att svara
#91413 Svar: Durban! 14 år, 5 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Beror på om du vill bo centralt nära Durbans beachbreaks så finns det backpacker. Obs centrala Durban är till viss del drabbat av urbant förfall och är lätt slummigt.

Annars finns mkt trevligt boende hos Rudy Palmboom, en gammal storvågssurfare som har typ ett backpackerställe söder om stan med gångavstånd till fina bryt som Ansteys beach och Cave rock.
Rudy är en skön typ som gillar att snacka över en bira runt biljardbordet. På väggarna hänger riktiga guns på 8-10 fot. Har för mig det är detta stället.
www.ansteysbeach.co.za/

Logga in för att svara
#91418 Svar: Durban! 14 år, 5 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Tack sa mycket ErikG! Later som ett stalle jag skulle gilla... Far kolla runt lite mer, men verkar helt ok. Att det ar slummigt i vissa delar forvantar jag mig nastan, det ar ju pa satt och vis darfor jag aker dit... Surfingen ar en bonus! Tack for input

Logga in för att svara
#91435 Svar: Durban! 14 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Var i Durban 2007, bodde i Umdluti typ 30min norr om Durban mindre folk an i centrala Durban och aven surfade soder om. Rakna med palandsvind fran ca 10am men ar du i Durban kan du dra till wavehouse o leka i den staende vagen och sedan ga o browsa i surfbutikerna.

Om du reser mer an en timme utanfor durban sa forsvinner hajnaten, men nar var sista gangen en svensk blev kakad av en haj sa du ar nog saker.

Har kommer nagra bilder

Logga in för att svara
#91436 Svar: Durban! 14 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Coffey bay

jag vet kvaliten suger apa

Logga in för att svara
#91437 Svar: Durban! 14 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Maste slanga in en mossel bay....ocksa

Logga in för att svara
#91440 Svar: Durban! 14 år, 5 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Fick precis mail därifrån... 'Cheers From Sunny Durban…………and oh just to rub it in with some fun 2-3ft waves…………SORRY !~!'

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!