Facebook data

1
Costa Rica
#92025 Costa Rica 14 år, 4 månader sen Stoke: 3

långbräda
graphgraph

Drar till costa rica i januari med familjen. Verkar vara hel najs där. tänkte åka lite långbräda har ni några tips. Tänkte hyra bräda eller köpa en bättre beg.
Gott nytt år alla.

Logga in för att svara
#92026 Svar: Costa Rica 14 år, 4 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Hejsan, går fint med familj i Costa. Varit där 2 ggr med vår lilla kille (första gången var han 7 mån och senast 2.5 år). Har en longboard som jag kan sälja till dig i Santa Teresa om det är dit ni ska?

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#92040 Svar: Costa Rica 14 år, 4 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

ååååh herre guuuud.... ska det va så svårt att sätta upp lite enkla forumregler eller redax??

gott nytt år!

Logga in för att svara
#92041 Svar: Costa Rica 14 år, 4 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

rackarn skrev:
ååååh herre guuuud.... ska det va så svårt att sätta upp lite enkla forumregler eller redax??

gott nytt år!

vad menar du med det?

Logga in för att svara
#92064 Svar: Costa Rica 14 år, 4 månader sen Stoke: 3

långbräda
graphgraph

Det undrar jag med.

Logga in för att svara
#92076 Svar: Costa Rica 14 år, 4 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Ursäkta att jag var lika oklar som du.

Vill du veta om det är najs i CR? Ha info om lite långbräda? Kom gärna med en specifik fråga som det inte redan finns 39 trådar om bara här på Surfsverige.

Skapas fan en tråd i veckan om boende i Taghazoute eller tips om CR. Forumregler, typ använda sökfunktionen innan man postar, skulle minska spammet.

Logga in för att svara
#92079 Svar: Costa Rica 14 år, 4 månader sen Stoke: 3

långbräda
graphgraph

Snarstucken.

Logga in för att svara
#92098 Svar: Costa Rica 14 år, 4 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Ja tyvärr sinade mitt tålamod för längesedan, ledsen att det påverkade dig, men nu när det inte finns forumregler kan man ändå använda sunt förnuft tycker jag.

Klassiskt nytt inlägg för en timme sedan här på forumet: "Tips på sweet boende St Teresa/Mal Páis"

Logga in för att svara
#92099 Svar: Costa Rica 14 år, 4 månader sen Stoke: -2

Frasselinho
graphgraph

verkar lite grinig rackarn..

har sökt på forumet, men hitta inte ett piss betr. boende så därför postar jag ett nytt inlägg.

hoppas du har överseende kring det, vill ju inte att du blir alltför ledsen eller besviken..

Logga in för att svara
#92103 Svar: Costa Rica 14 år, 4 månader sen Stoke: 3

långbräda
graphgraph

Kollade så klart Men finns inte så mycket.
Vi kommer dra ner till uvita och kolla läget hej hopp

Logga in för att svara
#92126 Svar: Costa Rica 14 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Herregud... Rackarn gör det enkelt för dig, läs bara de trådar med intressant topic och sluta klaga!

Logga in för att svara
#92127 Svar: Costa Rica 14 år, 3 månader sen Stoke: 4

bigfat
graphgraph

Rackarn e du nazist?

Logga in för att svara
#92131 Svar: Costa Rica 14 år, 3 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

He he, that's the Christmas spirit! Man måste ändå applådera Rackarn för hans ihärdighet och konsekventa paramilitära forumverksamhet.
...and the 2010 SS Angry Man of the Year Award goes (once again) to a man who a long time ago set sails and embarked on a vigorous one-man crusade against what he firmly believes to be blatant stupidity...The Rackarn.
Tyvärr inga tips om Costa Rica.
Bara ett generellt för surfresa med familj (kredd till Dr Phil): "If Mama ain't happy, no one is happy."

Gott nytt alla!

Logga in för att svara
#92157 Svar: Costa Rica 14 år, 3 månader sen Stoke: 2

marie_froslin
graphgraph

långbräda skrev:
Drar till costa rica i januari med familjen. Verkar vara hel najs där. tänkte åka lite långbräda har ni några tips. Tänkte hyra bräda eller köpa en bättre beg.
Gott nytt år alla.

Hej! Mina tips är BeachBreak eller Franks Place. Jag har träffat svenska barnfamiljer på båda ställena. Det sistnämnda har pool och barnpool. Här kommer webplatserna: www.beachbreakcr.net/ och www.franksplacecr.com/

Logga in för att svara
#92159 Svar: Costa Rica 14 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Franks Place har jag bott på. Kanon! Underbara frukostar och flera bassänger att plaska i. Perfekt för barnfamiljer. Vet dock inte hur mkt det nu kostar att bo där.
En Jänkare hängde sig i nåt av husen när jag var där och det lär spöka som f*n i det...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!