Facebook data

1
Nybörjare till Biarritz i sommar
#92139 Nybörjare till Biarritz i sommar 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

FrökenB
graphgraph

Hej!

Jag är en tjej som starkt funderar på att åka till Biarritz i sommar för att lära mig surfa. Kan även tänka mig att kombinera surfingen med franskakurser. Jag har upptäckt att det verkar finnas en uppsjö av olika sorters camp. Jag tycker att Insted verkar vara bra. Är det någon här som har som har åkt med Insted?
Det vore jättetrevligt att få kontakt med andra som också har planer på att åka till Biarritz i sommar, och är det någon som har bra tips om Biarritz så tar jag tacksamt emot det

MVH Janni

Logga in för att svara
#92149 Svar: Nybörjare till Biarritz i sommar 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

Aintain
graphgraph

Har du tänkt stanna där nere hela sommaren eller ska du bara vara där någon vecka?
Har en polare som pluggat franska kurser där nere. svårt att hitta boende och får ofta bo lite utanför han själv bodde 20 minuter med buss frpn havet. Annars är Friends Of Aloha ett bra alternativ lite billigare och mycket gemenskap o kännsla
lycka till!

Logga in för att svara
#92152 Svar: Nybörjare till Biarritz i sommar 14 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Jag skulle rekomendera Surfakademin som jag varit med i Biarritz två somrar och haft super kul, annars som Aintain nämt finns friends of aloha också som är lite billigare!!
good luck

Logga in för att svara
#92153 Svar: Nybörjare till Biarritz i sommar 14 år, 3 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Ja har du gott om pengar eller rika föräldrar som sponsar dig. Så är ju Surfakademin ett bra alternativ, som sagt......

Logga in för att svara
#92174 Svar: Nybörjare till Biarritz i sommar 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

FrökenB
graphgraph

Ok, tack för alla svar.

Helst skulle jag vilja stanna åtminstone 3-4 veckor. Hittade precis Blueberry språkresor, där kan man kombinera språkstudier med surflektioner, ingen som har någon erfarenhet av dem?

Logga in för att svara
#92325 Svar: Nybörjare till Biarritz i sommar 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

Enander
graphgraph

Jag har också spenderat två sommrar i Btz. Det är ett underbart ställe, med sjukt fina förutsättningar för nybörjare.
Även jag tycker att du borde hänga med Surfakademin (www.surfakademin.se). Väldigt härligt gäng och de är grymt duktiga på att lära ut.
När det gäller boende, så tycker jag att du ska kolla med Hotel Palym, som ligger mitt inne i smeten och sjukt nära både Côte des basque och Grand plage. Hotellet drivs av en jättevänlig familj och där känner man sig som hemma. De har lägenheter att hyra ut för cirkus 20 000 i månaden och då är det fyrbäddars, så är ju grymt om du hittar några roomies.
/Felicia

Logga in för att svara
#92338 Svar: Nybörjare till Biarritz i sommar 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

FrökenB
graphgraph

Tack för svaret Felicia!

Jättebra tips. Då passar jag på att skicka ut ett litet shout out efter eventuella roomies här då, så finns det någon med liknande planer som kanske vill dela boende får de gärna höra av sig.

Logga in för att svara
#92341 Svar: Nybörjare till Biarritz i sommar 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

danneroyal skrev:
Ja har du gott om pengar eller rika föräldrar som sponsar dig. Så är ju Surfakademin ett bra alternativ, som sagt......

du är lite fräck du!

Logga in för att svara
#92449 Svar: Nybörjare till Biarritz i sommar 14 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Har hört att Friends of Aloha är billigare än Surfakademin.

www.friendsofaloha.com/

Logga in för att svara
#92450 Svar: Nybörjare till Biarritz i sommar 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

fl0s
graphgraph

Jag vart grymt sugen på Friends Of Aloha, nån som kan berätta mer om det campet?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!