Facebook data

1
Uppblåsbar leksak
#92165 Uppblåsbar leksak 14 år, 3 månader sen Stoke: 9

våt dräkt
graphgraph

Var på Teneriffa förra veckan. En snubbe hade en uppblåsbar SUP av märket RED. Den var väldigt bananformad. Mycket rocker alltså. Den såg också väldigt instabil ut!! Han fångade några vågor, men var nästan alltid tvungen att börja stående på knä. När han ställt sig upp ramlade han på en gång oftast. Ganska stökiga vågor iofs. En local som var stabil på sin shortboard (och kunde stå på huvudet på sin minimal) ville visa hur det skulle gå till. Han kom knappt upp på SUP:en!!! Och fick inga vågor alls. Roligt att se.

Förutom att den såg instabil ut verkade den ganska praktisk. När luftan var tömd blev det som en typ 50-60 liters väska som han bar iväg.
Har någon provat?? Är den mer instabil än en riktig hård SUP?

Logga in för att svara
#92166 Svar: Uppblåsbar leksak 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

jag har drömt om något liknande en gång. men det är kanske inte till någon hjälp

Logga in för att svara
#92169 Svar: Uppblåsbar leksak 14 år, 3 månader sen Stoke: 9

våt dräkt
graphgraph

Vad drömde du? Om locals som showar off och står på huvudet och sedan förnedras?
Eller stora 11 fots uppblåsbara bananer?

Logga in för att svara
#92176 Svar: Uppblåsbar leksak 14 år, 3 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

Har aldrig provat men kolla C4 waterman. "12'6" Inflatable iSUP by C4 Waterman Nominated for SIMA's Surfboard Of The Year."

store.c4waterman.com/C4-iSUP-12-6-River-Runner-Stand-Up-Board-p/c4-isup-12-6-river-runner.htm

Dock 10´9" ser bättre ut när det gäller vågsurfing

Logga in för att svara
#92184 Svar: Uppblåsbar leksak 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

jag drömde att jag surfade på en uppblåsbar surfbräda som var gul

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!